Tomas D. <mailsoc@gmial.com> wrote: > Tai ten viskas supuve... Ratus pamesi ant pirmo rimtesnio posukio. Ka ten > apie tampyma dar mastyt. Jei ten torsionine pakaba, tai po tiek stovėjimo labai gražiai pavažiavus iškris ratas.... ne viena jau kelyje mačiau... ir remonto jokio greitai nepadarysi, tik su tralu toliau... Tikėkimės, kad zmogui pasiseke, ir lingės pas ji... Ai, dar senos padangos gražiai gabalais subyra. Kažkur turejau pavyzdį, kaip tai įvyksta. Man paciam sunku patikėti kaip taip gali iš pažiūros gražių (ir kurios neužkliuvo tech apžiūrai ) padangų šonai iškristi... teko tai patirti (ir padangų amžius tada buvo apie 15 metu). Ir kad nekiltu diskusijų apie saules poveikį, subyrėjo VIDINE padangos puse, kurios saule nepasiekia. Iš išorės buvo ideali padanga su apynaujų protektoriumi. Tai įvyko pirmais ar antrais metais nusipirkus 15 metu idealaus stovio mažai eksploatuota kemperi. Kurio ir baldai kaip nauji, ir dugnas nesupuvęs... O čia man pasakas seka, kokios idealios tech bukles lauke stovėjęs virš 30 metu kemperis.... Audrius K. > > "Dede" <dede@semas.com> wrote in message > news:q4begp$ec9$1@trimpas.omnitel.net... >> Man 60. >> Numeris prisuktas taip senai, kad jau apkirmyjes, niekas jo nepavoge. >> Vagonas 750kg Lenkiskas. >> Su remu numeriais bus problema, nes kazkokia aliumine lentele yra >> prikniedyta, bet ant jos visiskai nieko iziuret nebeimanoma, supuvus visa, >> na toks oksido sluoksnis likes, kaip druska grandosi ir byra gabalais. >> Tempti vagona man ~100km. >> jei problema gaunasi su doc ir reiks visokiu dar ekspertiziu, tai naher as >> ji isvis tempsiu, paliksiu kur ir yra. >> Tik siaip mintyse buvo simet kazkur kitur su juo pasivazynet. >> >> > > >