Man kemperis kazkaip asocijuojasi su aparatu, kur pasuki rakteli ir vaziuoja pats. Tempiamas aparatas vadinasi kazkaip kitaip. "Audrius K" <kazkaz@kazkur.lt> wrote in message news:q4g6iq$ren$1@trimpas.omnitel.net... > Dede <dede@semas.com> wrote: >>> Skaityti ponas mokate ? Ar tik pievos galvoje? Subyra gabalais padangos >>> nuo >>> senumo, o ne nuo saules.... o tavo pora kartu senesnes. Gerai, jei >>> neapsivosi sprogus padangai. >>> >> >> Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom ! >> >> Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i >> Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai pakeistos >> ir >> joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ? > > Kadangi pats turejau rimta problema su 15 metu idealiai atrodančiomis > padangomis (guma nebuvo patrukinejusi), tai ir įspėju. Man VIDINE padangos > puse iškrito gabalais . Kas įdomiausia, išorine puse buvo ideali. Ir, kas > dar keista (padangos be kamerų) parvažiavau kaip ir normaliai, kita diena > žiūriu - ant ratlankio kemperis stovi. Pagalvojau, kad praduriau padanga. > Nulėmęs ratą pamačiau vidine puse ir už galvos susiėmiau - visa vidines > puses guma giliai itrukinejusi, kyšo kordas, gabalai gumos iki korto > nukritę. Ir visa tai įvykę per apie 100km kelione . Prieš tai buvo ir tech > apžiūra pravaryta... > Kitos puses padanga taip pat sutrukinejusi, tik dar gabalai nebuvo > iškritę....ir irgi iš vidaus. Perekupas, iš kurio pirkau kemperi, negalėjo > spėti sukeisti padangų vidines ir išorines puses (net lentynų nespejo > patikrinti ir ištuštinti...) vienintelis po to kilęs įtarimas - tai > zapaske > naujesne su kitu rastu. Reiškia jau olandui panašu kažkas panašaus buvo, > ir > zapaske atsidūrė ant ašies, o subyrėjusia padanga pakeitė pirma > pasitaikiusia.... > > Nuo tol bijau senu susenusiu padangų... net labai bijau... be apkrovos > kokiam zubrionke jos gal ir riedėtų, o va gavusios apkrovą tampa > neprognozuojamomis. O kadangi mačiau ne viena su sunkia priekaba ir > lengva > auto griovyje (tai lentas, tai maža traktoriuką vežusius), ir , matant > buvusi krovinį, akivaizdžiai vaziavusi lėtai , tai norisi įspėti, kad > neprisizaistumete (nes stabdžiai neaiškus, padangos neaiškios, > amortizatoriai irgi...). Man 1.3 t kemperis normaliai traukiasi tik su > 2.5t > bendruosios mases auto. Su 2t auto jau kemperis bando “vairuoti”. Tiesa, > pernai pakeitus amortikus (seni taip pat atrodo “idealus”), situacija > kažkiek pagerėjo... > > Neskaitant dar to, kad: gerai, užkabinti, pradėsi traukti. Po kokiu 20 > kilu > padanga pokšt . Kas toliau ? Kiek rūpesčiu (žiūrėk, dar koks montavimas > nedirbs, pravažinėsi ir kainuos daug... ) Bent aš krauciau ant tralo, ir > tiek žinių ( na, aš prasisukciau, pigiau - tik priekabos traliuko nuoma), > na, bet ponas irgi gali pamąstyti - gal koks pažįstamas turi E kategorija > ir galingesne auto... Nes dabar pono laukia daug rūpesčiu : surasti rėmo > numerį, įkalta ant rėmo ir matoma, jei reiks ekspertizes, tai teks iki jų > nugabenti (be numeriu), ir tik gavęs numerius galėsi išimti vienos dienos > leidimą tempti i tech apžiūrą ... siaip vien tik išregistruotas lyg ir > nebuvo dideliu problemu įregistruoti atgal . Bet pono atveju, panašu, bus > rūpesčiu... nebent pavyks rasti kaltus regitroje. > > Audrius K. > > > Dar priedo jos >> su kamerom. Buvau pradures kazkada, na pradejo barsket ir nebetraukt ir >> sustojau. Negi manot, kad su tuo vagonu galima ant 100km/h lekti ? >> >> >> > > >