2019.02.20 00:56, siaubas rašė: > ir susipiso viskas kas galejo susipist. beveik pirmos kartos xtrailas 2.2d apart subyrejusio katalyzo ir purkstuku vaziuoja lietuvoj koki 10m, pirktas lavono stovio, dabar stovis kaip dukart lavono. po purvynus, su priekaba ir t.t. daugiau nieko esminio neparejo, tikra rida koki 500-600k. ai, tiesa, viena is baisiausiu auto, kuriom esu vaziaves... > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:q4hs9e$lpj$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tas antras režimas px dyzeliui. Gyvens DPF kol nesuges kas nors po >> kapotu. dvilitris X-Trai'as senesnis tuoj 300kkm pasieks. >> >> Kitas vertus dešimtmečio Xtrail'o su 250kkm ekploatacija tai nu ir >> nahui, byra viskas gabalais, kainuoja kaip gerai mašinai >> >> On 2/19/2019 7:29 PM, FwsA wrote: >>> Vaziuojama kasdien trumpais marsrutais. 10km pirmyn, +2km atgal. + >>> siaip nekasdieniai neilgi pasivazinejimai... >>> >>> Buvo nutarta reikalingas benzinas, mechanika (taip, feja nori >>> mechanikos). Marke, dydis - dzin, svarbu grazu... >>> >>> Buvo grazu VW Jeta, Qashqai, Sportage, Volvo S60. Buvo biudzetas >>> 8keur +maks 2keur. Pradejus konkreciau ziuret - Jeta, Qashqai >>> atkrito. S60 ir Sportage netilpo i biudzeta. >>> >>> Dabar biudzetas pakeltas iki ~14keur. Ir tikimasi, gal bus ir >>> pagrindine seimos masina (5 seimos nariai + nedidelis suo). Reiskia >>> kasdienis kilometrazas +- tas pats +siek tiek daugiau nekasdieniu km >>> + savaitgaliai. Metine rida ~20kkm. >>> >>> Ziurima i X-Trail nuo 2013m. Butu gerai 7 vietu. Benzinai vel netelpa >>> i biudzeta. Kazin kaip dyzelis 1.6dci tokiais trumpais kasdieniais >>> marsrutais gyvens? Numirus DPF, ar eitu isprogramuot? Apskritai kaip >>> toks derinys X-Trail ir tik 1.6 dci 96kw? Kaip su siluma salone ziema? >>> >>> Domina dinamika, patikimumas, ir siaip eksplotacija, jei lygint su >>> KIA Sportage facelift nuo 2014m 1.6 benzinas (vis dar patinka). Ant >>> Sportage gavoju gal stogo bagazine reiktu det jei kazkur toliau >>> vaziuot... >>> >>> Kokios dar alternatyvos? >>> >>> Gedas >>> >>> >>