2019.02.21 23:13, Dainiushas rašė: > va, šian dvilitrė bulka Kaunas - Drusnininkai - Kaunas 5.3 vidurkis. > Pagal KET. > DPF'as žiemą atlaikė turbut uošvienė sunki, kad tiek saliaros sugadinai :( > On 2/21/2019 11:59 AM, Tomas wrote: >> 1.6 ar 2.0? Kiek raudonu? >> >> "Tomas" parašė naujienų news:q4ls8v$v51$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Blogai, Q7 TDI ant 180 km/h naudoja apie 5,5 l. >> >> 2019-02-21 11:12, markatas rašė: >>> Apie sita nepapasakosiu, draugas RX450h ieskojosi, tai per metus >>> laiko kol gavo viska issiskaites, issityrinejas buvo. Pries tai >>> dairesi i senesnius, bet kai suzinojo apie nusokancius inverterius ir >>> prakiurancias bagazines nusprende, kad nori naujesnio modelio. Nuo >>> 2010 igimtu ligu kaip ir neturi, bent jau forumuose apie juos tik >>> teigiami atsiliepimai. BTW kuro sanaudos mieste 6.5, autobanuose 120 >>> km/h laikant 9.5. Nuo nauju metu (tada pirko) bendras vidurkis 8,6 >>> litro. Vazineja Vokietijoje >>> >>> markatas >>> >>> >>> 21/02/2019 11:01, Tomas rašė: >>>> O NX300h turi kokių įgimtų bėdų? >>>> >>>> 2019-02-21 10:46, markatas rašė: >>>>> Na jo, uzmeciau aki i skelbimus, dar ne kas su kainomis, siek tiek >>>>> reikia kelti biudzeta, taciau 2010 isspresta kartais nueinancio >>>>> inverterio problema ir prakiurancios bagazines dangzio problema >>>>> (pradeda i salona vanduo begti senesniuose) >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> >>>>> 20/02/2019 19:43, Tomas rašė: >>>>>> tieiai is JAV ir su maziau prefeislifta RX galima padaryt >>>>>> >>>>>> "FwsA" parašė naujienų news:q4k03n$ch$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Uz 14 dar nelabai ka rasi. Stipriai kelt biudzeta, vel reiktu puse >>>>>> metu >>>>>> laukt - feja jau ir taip pjauna kiekviena diena... o ir pats nelabai >>>>>> noriu... >>>>>> Beto bus automatas. Seno premium eksploatacija, manau, bus way >>>>>> brangesne... >>>>>> >>>>>> On 2019.02.20 10:54, markatas wrote: >>>>>>> Uz toki biudzeta, jei praignoruoti 7 vietas, RX450h jau galima >>>>>>> rasti nuo 2010 metu (islaizytos problemines vietos) >>>>>>> >>>>>>> markatas >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >