+ nemaciau jokiu mistiniu lapkiu turbut 5 skirtingose stotyse, arba visa kelia, arba i duobe "news reader" parašė naujienų news:q93rph$hfi$1@trimpas.omnitel.net... Bent jau Kaune TA nemaciau jokiu lapkiu. Auto pakelia stovincia ant ratu. Gal cia ir butu iseitis? Tomas <ich@tam.net> wrote: > Nea, jei duosi uzhdirbt tikrintojui, jis bus atidesnis, ten nekish > keltuvo lapkes ir nematys kad prichalturinta. O dazniausiai ten ir buna > ishpuve / ishluzhe, kur iprastai pakishinejamas donkratas / keltuvo padas. > > "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message > news:q8kjs1$t13$1@trimpas.omnitel.net... >> nes jei popieriaus prikisi tai keltuvas laikysis ? >> >> "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message >> news:q8k5cs$cfj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tuomet keltuvo atrama netycia gali ilyst i slenksti, tuomet DT irashas i >>> lapa ir tada jau rupestelio daugiau, nes pakartotines TA metu ta kebula >>> apzhiures atidziau ne iprasta :( >>> >>> "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message >>> news:q8k3sd$ans$1@trimpas.omnitel.net... >>>> "Tomas" <ich@tam.net> wrote: >>>>> Pigiausias ir greiciausias variantas - popierine izoliacija, tada >>>>> graviteksu patepliot voleliu, duot pydisa TA specui ir bus tau laime 2 >>>>> metus. Sutvarkyt normaliai kainuos tiek, kiek tokios subarkes vidutine >>>>> kaina. >>>> >>>> Pigiausias variantas yra praleidziant pydisa >>>> >>>> S. >>>> >>>>> "aaa" <aaa@aaa.lt> wrote in message >>>>> news:q8ikkg$qjp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> legacy, 99, pavargo - paruo?ti TA >>