Tai globaliai viskas kas matierialu huinia, ir dazniausiai remontuojasi pinigais. Man pvz lenviau rudis patvarkyt nei dvigubos mases smagrati keist. Seviso variantas nesvarstomas, lai pasikaria jie. Klientu ir be manes jiems netruksta. Uztat ratai mano masinose be kuvaldos atsisuka. Geris. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q99ipe$m83$1@trimpas.omnitel.net... > rūdžių kontekste smagračiai yra hujnia, nes kainuoja tik pinigus. > > 2019.04.18 12:17, Sail rašė: >> Shimts procentu pavargo, ir laikas jai i pensija. >> >> Bet paemus kita naujesne ascona, pysius su rudim pradzioj gal ir bus >> mazesnis, bet prasides smagus sokiai su dvigubos mases smagraciais ir >> kitais dziaugsmais. >> >> Taip kad tas ant to imho. >> >> "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message >> news:q99bqu$ema$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote: >>>> Viskas isbandyta, tiek is isores antikorozinis, tiek is vidaus (kiek >>>> imanoma), tiek arku ispjovimas ir pervirinimas. >>>> Visi variantai kazkiek padeda, bet viskas laikina. >>>> Arkos kaip ir suprantama, ertmes uzdaros, etc. Man didziausas moralinis >>>> smugis buvo, kai galiniu spyruokliu atramos, is masyvaus kokiu 1.5-2 mm >>>> metalo, atviros, be uzdaru ertmiu, prarudijo nafig kiaurai. >>>> Nesitikejau, kad >>>> toki daikta suest gali, bet pasirodo taip. >>> >>> Gal tai aiskus zenklai, kad askona pagaliau pavargo ;-)? >>> >>> S. >> >