na tos pačios silkės durų skarda buvo normaliai išklijuota bitumu. ir pati skarda turbūt 2x storesnė. On 8/7/2019 1:08 AM, Caponi wrote: > Aš šiaip pirmam savo poste tik konstatavau faktą ir juo pagrindžiau tą > spec. efektą, kad per durų kolonėles sklindantis garsas gerai girdimas > lauke ir nesiūliau niekam nei kažko prikimšt, nei išimt. Apie > vibroizoliaciją, kuri yra viena iš sudedamųjų triukšmo izoliacijos > dalių, gal dabar nepradėkim, bo tema pakankamai plati ir su dx niuansu, > bet kokiu atveju tokiam pavidale ir tam kiekyje, kuris yra ant silkės > gamykliškai, ji praktiškai nedaro beveik jokios įtakos minėtam iš durų > dinamiko sklindančio garso patekimui į išorę (tiesiog ne tam tikslui ji > skirta) ir nekeičia fakto, kad durelių vidinio tūrio didžioji dalis - > tuštuma. > > > > -- > Caponi > Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC > > > > On 2019-08-07 00:40, Teisybes Dele wrote: >> On 8/6/2019 11:28 PM, Caponi wrote: >>> Mes kažkaip nesusišnekam - kaip pavadinti tą dalį, kurioje yra >>> durelių standumo briaunos, langų stiklų pakėlimo mechanizmas bei >>> erdvė pačiam stiklui? Aš ją vadinu tuštuma. >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>> >>> >>> On 2019-08-06 23:06, Teisybes Dele wrote: >>>> On 8/6/2019 11:00 PM, Caponi wrote: >>>>> ir durelių skardos yra elementari tuštuma >>>> >>>> >>>> nu blet. pats idejai jutubes linka su silke, kur ne tustuma iki >>>> isorines skardos >> >> >> nu taip, didzioji dali turio tuscia. o ka reikia prikimsti kazko visa >> turi? yra pas silke vibroizoliacija ant isorines skardos, t.y. ne tik >> "tustuma"