OK, supratau, raidžių vėl per daug buvo. Sorry... -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-08-07 08:36, Dainiushas wrote: > na tos pačios silkės durų skarda buvo normaliai išklijuota bitumu. ir > pati skarda turbūt 2x storesnė. > > On 8/7/2019 1:08 AM, Caponi wrote: >> Aš šiaip pirmam savo poste tik konstatavau faktą ir juo pagrindžiau tą >> spec. efektą, kad per durų kolonėles sklindantis garsas gerai girdimas >> lauke ir nesiūliau niekam nei kažko prikimšt, nei išimt. Apie >> vibroizoliaciją, kuri yra viena iš sudedamųjų triukšmo izoliacijos >> dalių, gal dabar nepradėkim, bo tema pakankamai plati ir su dx >> niuansu, bet kokiu atveju tokiam pavidale ir tam kiekyje, kuris yra >> ant silkės gamykliškai, ji praktiškai nedaro beveik jokios įtakos >> minėtam iš durų dinamiko sklindančio garso patekimui į išorę (tiesiog >> ne tam tikslui ji skirta) ir nekeičia fakto, kad durelių vidinio tūrio >> didžioji dalis - tuštuma. >> >> >> >> -- >> Caponi >> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >> >> >> >> On 2019-08-07 00:40, Teisybes Dele wrote: >>> On 8/6/2019 11:28 PM, Caponi wrote: >>>> Mes kažkaip nesusišnekam - kaip pavadinti tą dalį, kurioje yra >>>> durelių standumo briaunos, langų stiklų pakėlimo mechanizmas bei >>>> erdvė pačiam stiklui? Aš ją vadinu tuštuma. >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>>> >>>> >>>> On 2019-08-06 23:06, Teisybes Dele wrote: >>>>> On 8/6/2019 11:00 PM, Caponi wrote: >>>>>> ir durelių skardos yra elementari tuštuma >>>>> >>>>> >>>>> nu blet. pats idejai jutubes linka su silke, kur ne tustuma iki >>>>> isorines skardos >>> >>> >>> nu taip, didzioji dali turio tuscia. o ka reikia prikimsti kazko visa >>> turi? yra pas silke vibroizoliacija ant isorines skardos, t.y. ne tik >>> "tustuma" >