Reiks kada prie progos pabandyt, bet kiek dabar menu tai lyg nieko nedaro. 2020-01-27 15:33, Dainiushas rašė: > beje, o tai ką ESP daro? > > On 1/27/2020 3:11 PM, Spakainas wrote: >> Ne nu tai aš moku ir su oktavija važinėt nesikasdamas, bet esmė, kad >> norint greičiau startuot ant šlapio asfalto nixuja nesigauna. Ir >> derink tu ten kaip nori - arba startuosi lėtai, arba kasasi :) >> >> 2020-01-27 14:35, Dainiushas rašė: >>> tai oktavia visai lengva, ne tik priekis :). Sankaba gal kitaip >>> susetupinta, pavažinėtum pora dienų ir nesikastų. >>> >>> On 1/27/2020 2:26 PM, Spakainas wrote: >>>> Dar nuo konkretaus karučio priklauso. Turėtas avensis su 400nm >>>> praktiškai nesikasdavo. Darbinė nevalinanti oktavija kasasi kaip >>>> pasiutus ant šlapio asfalto. Ant smėlio sėda, padangos siauros, >>>> priekis lengvas, tikra xuijnia. Nenustebčiau jei audi apie tai >>>> pagalvota ir padaryta kad nesikastų, skirtingai nuo biudžetinių >>>> kibiriokų. >>>> >>>> 2020-01-27 14:17, Dainiushas rašė: >>>>> šiaip tai blia yra FWD karučių per per 5.5 100km/h daro, nu čia su >>>>> LSD, laisvu reduktorium per ten gal 7 galima - nesuprantu, kur jūs >>>>> ten taip šokinėjat :) >>>>> >>>>> On 1/27/2020 2:10 PM, kardanas wrote: >>>>>> Aplinkybės tos pačios. Šiaip tau reikėtų pavažinėt ilgiau su awd >>>>>> ir suprasi atsisėdę prie fwd bulkos. ant sauso asfalto px, bet >>>>>> slidžioj vietoj startuoju su fėjos ibiza prakasais. Aišku įpranti >>>>>> paskui. Bet asmeniškai man, nejauku iššokt iš slidaus šalutinio su >>>>>> fwd, kai su awd tris kartus iššoktum saugiai. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >