Dabar (metų bėgyje) ten kažkaip gražinimo tvarką apsunkino lyg ir, jų saite skaityk. Gražinti teko seniau, suvirinimo aparatą. Nesugedo, veikė, bet nedžiugino. Svarbiausias momentas buvo bendraujant su jais - aiškiai nurodyti, kad nori būtent gražinti, o ne keisti ar taisyti, o tai prikibo ant žodžių ir tampymasis užtruko gal porą mėnesių. Nu kaip tampymasis - aparatas guli pas mane, o jie ten kažkur kažką sprendžia, ką daryti, norėjo paimt į servisą, kad įvertintų, po to paskambino, nuvežiau ir pasiėmiau pinigus. Jei būtų aiškiai sugedęs, gal būtų sklandžiau. Be to, gražinau praėjus metams nuo pirkimo, tas irgi turėjo reikšmės. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ro9c22$bop$1@news.omnitel.net... > Kas susidūrė - nesuėjus 2 metams sugędusios prekės. Kaip iš LIDL pinigus > atsiimt? Lidl puslapyje matau kas parašyta, įdomu realūs atsiliepimai. > > Drelė ir kojų šildytuvas parėjo po poros mėnesių reto naudojimo...