Skambinau klientų info telefonu, 8 800 100 11 Su kasininkėm aptarinėt suvirinimo niuansus kažkaip nemačiau prasmės :) "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ro9dg7$do2$2@news.omnitel.net... >O su kuo tu konkrečiai bendravai? Lidl rašo tik kreiptis į autorizuotą > atstovą. O man visai nėra noro per > > Tai vat tas irgi - nedžiugina, bet ir nebeveikia. Toj drelėj > greičiausiai šepetėliai blogai dirba. Ir kojų šildytuvą tikėtina pats > per 15 min susivarkyčiau. > > > > On 2020-11-08 20:23, GD wrote: >> Dabar (metų bėgyje) ten kažkaip gražinimo tvarką apsunkino lyg ir, jų saite skaityk. >> Gražinti teko seniau, suvirinimo aparatą. Nesugedo, veikė, bet nedžiugino. Svarbiausias momentas buvo bendraujant su jais - aiškiai nurodyti, kad nori būtent gražinti, o ne keisti ar taisyti, o tai prikibo ant žodžių ir tampymasis užtruko gal porą mėnesių. Nu kaip tampymasis - aparatas guli pas mane, o jie ten kažkur kažką sprendžia, ką daryti, norėjo paimt į servisą, kad įvertintų, po to paskambino, nuvežiau ir pasiėmiau pinigus. Jei būtų aiškiai sugedęs, gal būtų sklandžiau. Be to, gražinau praėjus metams nuo pirkimo, tas irgi turėjo reikšmės. >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ro9c22$bop$1@news.omnitel.net... >>> Kas susidūrė - nesuėjus 2 metams sugędusios prekės. Kaip iš LIDL pinigus >>> atsiimt? Lidl puslapyje matau kas parašyta, įdomu realūs atsiliepimai. >>> >>> Drelė ir kojų šildytuvas parėjo po poros mėnesių reto naudojimo...