P.S. Taip atrode 19 metu senumo padanga, del kurios ir kilo senu padangu bano ideja. Tikrai nuo ilgo stovejimo, o ne debilizmo kilo problemos. On 2020-11-09 11:18, Linas Petkevičius wrote: > Ir dar rezultatus biski netiksliai pristate. nes bana visgi dar planuoja > ant 10 metu padangu. Jas negalima naudoti ant krovininio transporto, > autobusu ir panasiu transportu priekiniu padangu. Dar kai kada negalima > ant galiniu, jei nera suporuotos. Civiliniam transportui visgi galioja > ka sakiau - nerado pagrindo tokiems ribojimams. O ir sunkiam > transportui tai biski toks su politikos prieskoniu sprendimas atsirado - > kai kazkokiame UK uzkampyje nusiverte autobusas su 20 metu senumo > sprogusiomis padangomis, kur problema buvo tikrai ne jos amzius. > > On 2020-11-09 10:58, DK wrote: >> Ble. Linas tyrimo rezultatus pristatė, o ne savo nuomonę. >> >> >> >> >> On 2020-11-08 18:56, eimaz wrote: >>> kaip supratau, tavo nuomone geriau 2016 premium nei 2020 ekonominės >>> klasės? >>> >>> 2020-11-08 12:00, Linas Petkevičius rašė: >>>> 2018 metais uk draudikai buvo iskele klausima - ar nebaninti 10 metu >>>> senumo padangas istatymu lygyje. 2019-ais metais buvo atlikti >>>> tyrimai ir isvados buvo - neissipisinekite. Taip - naudojant >>>> padangos per toki laika turi trukumu. Bet visai ne del visokiu gumu >>>> sukietejimu ir panasiai. Daugiau bedu, kad del visokiu parudijimu >>>> prie ratlankiu, fiziniu pazeidimai ir panasiai. Bet tai gali buti ir >>>> naujom padangom. Ir tai kazkiek reiksminga tik krovininiam >>>> transportui, kurie dar dazniau linke naudoti ir renovuotas padangas. >>>> Todel tyrimo isvada buvo, kad lengvosioms tinkamai priziurimu >>>> padangu amzius praktiskai neturi itakos, o sunkvezimiams >>>> REKOMENDUOTA labiau kontroliuoti fizine bukle, ir darant renovavima >>>> uztikrinti, kad matytusi ir originalus pagaminimo metai. Tyrimus >>>> dare kelios nepriklausomos kontoros (skirtongos salys turejo >>>> skirtinga interesa), naudojo ir amerikonu rezultatus. Pas juos >>>> rezultatai ant sunkvezimiu truputi rode itaka saugumui, bet labiau >>>> del visokiu pietiniu valstiju, kur padangos prie karscio labiau su >>>> amziumi sensta. Bet ir i tai jau atsizvelgta ir atitinkamai >>>> pakoreguotos gumos. >>>> >>>> Bet newsai zino geriau. >>>> >>>> On 2020-11-08 11:39, eimaz wrote: >>>>> ar ne per griežtai tu čia? randu tokius straipsnius: >>>>> >>>>> „Bridgestone“ atstovybės Baltijos šalyse vadovas Eugenijus >>>>> Marcinkevičius savo ruožtu atkreipė dėmesį į vadinamąją „5+5“ >>>>> taisyklę. Jos esmė – gamintojas numato, kad jei padanga bus pradėta >>>>> eksploatuoti per 5 metus nuo pagaminimo dienos, tai visavertis jos >>>>> naudojimas įmanomas dar 5 vėlesnius metus. Ir tik tuomet, kai >>>>> padangoms sukanka 10 metų nuo gamintojo nurodytos pagaminimo datos, >>>>> saugumo sumetimais jas rekomenduoja pakeisti naujomis, net jei >>>>> vizualiai jos dar atrodo nepriekaištingai. >>>>> >>>>> >>>>> 2020-11-08 11:31, tranzoo rašė: >>>>>> 10 metu senumo padangos naudotas mest lauk. nenaudotas mest po 4. >>>>>> >>>>>> o tuos dalbajobus, kur pardavineja ismestas padangas sodint >>>>>> reiketu... uz siuksle tik dukart pigiau ble... >>>>>> >>>>>> On 11/8/2020 10:26, eimaz wrote: >>>>>>> Ar verta imti 2016 metų naujas žiemines padangas? Kainos skiriasi >>>>>>> beveik 2x. Važinėjama bus labai nedaug, tai realu, kad per 5 >>>>>>> metus jos tikrai nebus suvažinėtos. Kiek skaitau, rekomenduojama >>>>>>> 10 metų senumo padangas jau mesti lauk. >>>>>>> >>>>>>> https://www.tavasriepas.lv/tires/92010 >>>>>>> https://www.tavasriepas.lv/tires/92332 >>