va, pasirasau po kiekvienu zodziu - kazkada teko praktiskai isbandyti skirtingu padangu itaka, su rwd ant volvo 340 ar kazko panasaus. Buvo pas teva kelios auto, tai priziuredavo "kaip gaudavosi", ir zodziu "netiketai uzejo ziema", zodziu bandom vazineti - priekyj - pusetinos vasarines, gale - vasariniai "slikai". Auto rwd, keliai - ledas ant suvzineto sniego, auto u jom - kaip karve ant ledo, saules paiso uztikrintai. Gavo is kazkur 2 sipuotas apynaujas - uzdejo ant galo (priekyj liko vsarines) - pizdiec, jausmas lyg auto butu ant begiu kas uzdejes, uzmest gala ant posuko net su rankiniu problematiska patapo. Aisku greiciai tai minimalus buvo, jei didesniu greiciu bandai sukti, tai tiesiog vaziuoja tiesiai, bet px, prie to labai lengvai prisitaikai - tiesiog vazineji 20km/h ir tiek. 2020-11-16 08:15, Lawrence Jamieson rašė: > Priekis pradeda slysti pamažu, tą lengva pajausti ir imtis atitinkamų > veiksmų. Galas kai pabėga, tai staiga ir ten jau paprastai būna per vėlu > kažką padaryti. Ir aplamai slystantį priekį žymiai lengviau suvaldyti > nei slystantį galą. >