gali abu but kalti del to. siaip taip buvo po remonto, tai per kiek laiko (savaite kazkur) pats nusiorino, praktiskai po nakties jau buvo galima vazine, tik pedalas buvo minkstas, bet cia bmw. burbuliukai is niekur neatsiranda, arba prigaude oro del per mazo lygio, tuomet yra sansu kad susitvarkys savaime. beje, jei sankaba greit nuspaudi kokius 5 kartus ir palieki ispausta begiai normaliai jungiasi? ir dar, nejunginek jei nesijungia, sudrosi traukes, o jas sutvarkyt sunku, ten daug detaliu, rast kuri bloga sunku, o komplektas brangokas. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message news:h6hm4r$ck8$1@trimpas.omnitel.net... > Realiai tai jei grybauja, tai tik pagrindinis, kur prie pedalo. > Nestumia skyscio kaip priklauso ir skystis grizta atgal i bakeli. > Darbinis cilindras (prie gr.dezes) is principo nelabai gali grybauti. Jei > jis nesandarus, tai skystis bega ant zemes. Jei sandarus, vaiksto ir tiek. > Nes darbinis cilindras yra skyscio konturo tarpinis elementas, tai skystis > gali grybauti, kur jam patinka. Dalis i darbini cilindra, dalis atgal i > bakeli. Arba visas atgal i bakeli. > O darbinis cilindras yra skyscio konturo galutinis taskas, skystis arba > stumdo stumokli arba bega lauk, trecio varianto nera. >