On Fri, 21 Aug 2009 10:53:14 +0300, Gedas wrote: > Diagnostika su Vag-COM pats dariau, nezinau kas ten juokingo, tiesiog > vienintele klaida buvo atmintyje, istrynus ji vis atsiranda... Tai va Tai gal kodo desifravimas truputi i pievas? > man ir idomu kas reguliuoja laisvas apsukas. Golpukas ne mano, mergickos Apsukas reguliuoja minetas zingsninis variklis kuris atitinkamai minko gaza. Bet jei jis mires, tada apsukos nesokineja. Jos tiesiog arba pastoviai perdideles arba permazos. As daryciau taip: 1. Ziuret guma po ipurskimo unitu. Palankstai ranka ji i salis, jei tai darant keiciasi apsukos reiskia greiciausiai plysusi. 2. Ziuret ar nenuplyses vienas is 2 vakuuminiu vamzdeliu. Bet vargu, tada apsukos dideles ir nesokineja. 3. Su VAG'comu patikrinti sklendes potenciometro darba. Vepsant i skaiciukus svelniai maigyti gaza ir ziuret ar adekvaciai kinta mineti skaiciai. Pakeliui atkreipt demesi ar stabiliai dirba laisvos gazo padeties daviklis. 4. Holo daviklis ant paskirstytojo. Tik jo lengvai nepatikrinsi ir manau mazai tiketina kad butu toks efektas. Viskas, daugiau tame ipurskime nieko idomaus nera. > (mergicka irgi ne mano), per atstuma reikia patart ka ziuret. Apie > sklendes problemas girdejau, buktai golpu liga. Tiksliau visu tokio tipo Boscho monomotronicu, kuris praktiskai identiskoj formoj montuojamas kad ir visokiose renuskese etc. -- Kittehs u must haz prioriteez! U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.