> >> Diagnostika su Vag-COM pats dariau, nezinau kas ten juokingo, tiesiog >> vienintele klaida buvo atmintyje, istrynus ji vis atsiranda... Tai va > > Tai gal kodo desifravimas truputi i pievas? Na kad kitokio desifravimo googlas neparode... > >> man ir idomu kas reguliuoja laisvas apsukas. Golpukas ne mano, mergickos > > Apsukas reguliuoja minetas zingsninis variklis kuris atitinkamai minko > gaza. Bet jei jis mires, tada apsukos nesokineja. Jos tiesiog arba > pastoviai perdideles arba permazos. > > As daryciau taip: > > 1. Ziuret guma po ipurskimo unitu. Palankstai ranka ji i salis, jei tai > darant keiciasi apsukos reiskia greiciausiai plysusi. > > 2. Ziuret ar nenuplyses vienas is 2 vakuuminiu vamzdeliu. Bet vargu, tada > apsukos dideles ir nesokineja. > > 3. Su VAG'comu patikrinti sklendes potenciometro darba. Vepsant i > skaiciukus svelniai maigyti gaza ir ziuret ar adekvaciai kinta mineti > skaiciai. Kiek pamenu tikrinau anksciau, tai viskas lyg ir tvarkoje... Pakeliui atkreipt demesi ar stabiliai dirba laisvos gazo > padeties daviklis. O sito daikto nezinau kur ieskot :) Zmogus iš kurio pirktas auto sakė, kad prieš tai panaši problema buvo, tai meistriukai kažką pravalė ir kuriam laikui susitvarkė... > > 4. Holo daviklis ant paskirstytojo. Tik jo lengvai nepatikrinsi ir manau > mazai tiketina kad butu toks efektas. Cia kaip suprantu ir yra alkūninio veleno apsisukimu daviklis? Dėl apsukų manau jis nekaltas, nebent del uzgesimo. (Turejau tokiu bedu su alfa) > > Viskas, daugiau tame ipurskime nieko idomaus nera. > >> (mergicka irgi ne mano), per atstuma reikia patart ka ziuret. Apie >> sklendes problemas girdejau, buktai golpu liga. > > Tiksliau visu tokio tipo Boscho monomotronicu, kuris praktiskai > identiskoj formoj montuojamas kad ir visokiose renuskese etc. >