On Wed, 23 Sep 2009 15:49:34 +0300, svyt wrote: > ir ten ir ten dideli. Bet mechaninai siurbliai mirkdavo dizelyje, ten > buvo visas mechanizmas tepamas kuru, o cia elektro varikliukas > sukeliantis slegi ir voztuveliai kuriuos atidaro nebe konkretus slegis > konkreciu dydziu, o elektro voztuvas, ir padilus purkstukams ar nezymiai > pasikeitus slegiui del siurblio pasidevejimo, ju atsidarymo laikas > nepakinta. Nz, manes neitikinsi kad mechaniniam siurbliui px kuro kokybe > o comonreilas bijo visko. Manau abiem reik gero kuro, ir svarbiausia kad Komonreile gyvena iki 2000bar, ja beje dazniausiai suka ne elektra o variklis. Mechaniskai. Kai pirmieji TDI (198x pabaiga) turejo gal kokius 300bar. O senesni dyzeliai isvis gal koki 100bar. Yra nedidelis skirtumas, ane? > nebutu abrazyviu daleliu kure, o kad cr gaus pora liru benzo sumaisyto > su kuru, sistemai neturetu but peilis. Cia daugiau lemia tai kad senu Matyt kad yra. -- Kittehs u must haz prioriteez! U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.