papildau - pirmuju TDI slegis bene iki 900bar. O shiaip, kuo didesni slegis - tuo mazhesniu pazheidimu pakanka, kad jis nebesusidarytu. Vat ir gaunasi, kad bijo visko. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:h9qk6t$m85$1@trimpas.omnitel.net... > mano purkstukai atsidaro nuo 15 kazkokiu tai vienetu kai tikrino. del > slegiu girdejau kad ten vaiksto nemazi slegiai. Siaip pasidomet giliau > reiketu, kol kas nesigilinau, zinau kad i mano masina galima pilt benzina, > bet butent dabar po forsunkiu sukiojimo (nedirbo parduotuve kur tarpines > parsiduoda) viena siek tiek leidzia, beto tos pacios forsunke abratkes > slangelis irgi ignybtas, sumoj siek tiek kuro prateka, reiktu tvarkytis, > nes dabar piltis benza i kura butu nesaugu, jei sistema but sandari > pilciau. Kai pirksiu CR pasidomesiu, jau bus ivairios praktikos ir zinosim > tiksliai koks tos sistemos patikimumas. Cia panasiai kaip su laptopu > batareikom, meistriukai aiskina kad reik ja isiminet, jei kompas > prijungtas prie laido, bo kenkia, as jau pusantru metu nieko neisimineju, > paskutinius metus visad pajungtas, pries savaite prireike belaidzio kompo- > veikia kaip veikes 2 su virsum valandas, klausyciau cia visokiu patareju > tai amzinai keikciausi kai del elektros dingimo ar netycia vaikui > uzkliudzius rozete ir dingus elektrai persikraudinetu kompas. Kazi kas > sveikiau, taip ir cia neaisku man kas geriau- ar vazinet ziema tirstu kuru > ir apkraunant nevaikiskai siurbli ar kura atskiest benzu, jei as vaziuoju > tarkim i Kijeva ir kokybisko zieminio nusipirkt nera kur. > > -- > vyt/ /e 36 318 tds caravan. > > > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:h9dqq1$861$4@trimpas.omnitel.net... >> On Wed, 23 Sep 2009 15:49:34 +0300, svyt wrote: >> >>> ir ten ir ten dideli. Bet mechaninai siurbliai mirkdavo dizelyje, ten >>> buvo visas mechanizmas tepamas kuru, o cia elektro varikliukas >>> sukeliantis slegi ir voztuveliai kuriuos atidaro nebe konkretus slegis >>> konkreciu dydziu, o elektro voztuvas, ir padilus purkstukams ar nezymiai >>> pasikeitus slegiui del siurblio pasidevejimo, ju atsidarymo laikas >>> nepakinta. Nz, manes neitikinsi kad mechaniniam siurbliui px kuro kokybe >>> o comonreilas bijo visko. Manau abiem reik gero kuro, ir svarbiausia kad >> >> Komonreile gyvena iki 2000bar, ja beje dazniausiai suka ne elektra o >> variklis. Mechaniskai. >> Kai pirmieji TDI (198x pabaiga) turejo gal kokius 300bar. O senesni >> dyzeliai isvis gal koki 100bar. Yra nedidelis skirtumas, ane? >> >>> nebutu abrazyviu daleliu kure, o kad cr gaus pora liru benzo sumaisyto >>> su kuru, sistemai neturetu but peilis. Cia daugiau lemia tai kad senu >> >> Matyt kad yra. >> >> -- >> Kittehs u must haz prioriteez! >> U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? >> U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned. > >