ir svarbu neskubeti atsukinejant is karto visa zvake. Man ten meistriukas irgi rekomendavo sako uzpilk kokiu brudu lauk, o paskui jei juda tai is leto pirmyn atgal pirmyn atgal ir sukioji kol pasiduoda. Tai per kelias dienas visas uzkepusias pasikeiciau :) dar gan svarbu ir gera galva su irankiu :) "astuntas" <no@mail.com> wrote in message news:haj0om$2bi$1@trimpas.omnitel.net... > reikes kokiam eolte paziet, gal kokios panasios ximijos rasui. o ne, tai > stabdziu skystis eis i trasa... > "schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message > news:haiv59$140$1@trimpas.omnitel.net... >> Sukarintos gaisrines (na, bent jau Lietuvos Elektrines) naudoja savo >> irangos praplovimui kazkoki super skvarbu skysti. Pavadinimo jo nezinau. >> Kai paciam reikejo pries keleta metu - isprasiau 1,5 litro bambali to >> brudo mainais i 0,5 litro degtines. Kvapas keistokas - eterio, acetono ir >> zibalo misinys. Bet skvarba isties fantastiska. Kapitaliskai >> uzsioksidavusios/prikepe/prirudije gelezines smeiges duraliuminio >> korpuse, kuriu niekas nejudino pastaruosius 25-30 metu, "pasidave" po 15 >> min palaistymo. >> "astuntas" <no@mai.copm> wrote in message >> news:haif13$fko$1@trimpas.omnitel.net... >>> yra audi a4 su 2.8 motoru, reikejo pakeist zvakes. viena is 6 zvakiu >>> buvo neuzverzta, o atsukus apie viena apsisukima, uzklynijo. bandziau >>> dar 2 atsukt - visiskai mirtinai prikepusios, bijojau pacias zvakes >>> sulauzyt. gal yra koks stebuklingas budas, kaip jas issukt ? bent jau >>> karstam ar saltam varikliui daugiau sansu ? ta kur biski juda, tai dar >>> px, jei ir issisuks su galvos aliumu, galima ivore idet, bet jei tos >>> prikepusios suluzh, tai galvos kelimas gresia .. visos zvakes matosi >>> ziauriai senos, parudavusios, normaliai parudijusios, matyt labai senai >>> nekeistos. gal yra koks nors slaptas budas, kaip jas atsukti ? >>> >>> >> >> > >