berods indycare berods buvo keletas mirciu kai galu voze I siena - kokpitas nesideformuoja, variklis/deze irgi, perkrova pareidavo "nenugesinta". paskui pradejo montuot gale tokius kompozitinius "amortizatorius". "Takkskalduha" <takkskalduha_@_operamail.com> wrote in message news:hb1a88$nt3$1@trimpas.omnitel.net... > Linas Petkevicius wrote: >> Nuo kebulo deformaciju priklauso ir apkrovos organams. > > > tik atvirksciai - deformacija yra gerai, tik uz vidaus erdves ribu :) > Kazada buvo aiskinta kaip pvz. organizuojamas saugumas sportinese > masinose: esme yra nesideformuojanti vidaus erdve ir nejudamai > pritvirtintas kunas. Tokiu atveju gaunamos perkrovos nepalyginamai > mazesnes, nei smugiai kuno dalimis i kazka tais. Juk tai ir yra pagrindine > visu mirciu priezastis, kad kur nors trenkesi krutine, galva ar pan. o ne > mire dirzuose.