Tema: Re: senu automobiliu "pliusai"....
Autorius: svyt
Data: 2009-10-13 14:11:31
dar zmoniu individualus atsparumas labai skiriasi- treniruotas reaktyvinio 
naikintuvo pilotas nesunkiai pakelia tokias apkrovas nuo kuriu 80 proc 
pensininku numirtu.

-- 
vyt/ /e 36 318 tds caravan.


"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message 
news:hb1dal$tet$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek radau "Belted driver fatality" avarijos metu tikimybe prie 20g yra 
> 0,96. O skaicius 45 turbut teorinis, kuri gali pernesti zmogus. Taciau 
> avarijos metu perkrovos turbut nevaiksto idealiai iksais ar ygrekais.
>
> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message 
> news:hb1cm1$sbs$1@trimpas.omnitel.net...
>> teoriskai x - ashies smugines perkrovos riba yra ~ 45G
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hb1ahq$odi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tikrai taip, bet yra tam tikra riba, kada mirsi ir diržuose, nes suplyš
>>> vidaus organai nuo perkrovų.
>>>
>>>
>>>
>>> "Takkskalduha" <takkskalduha_@_operamail.com> parašė naujienų
>>> news:hb1a88$nt3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Linas Petkevicius wrote:
>>>>> Nuo kebulo deformaciju priklauso ir apkrovos organams.
>>>>
>>>>
>>>> tik atvirksciai - deformacija yra gerai, tik uz vidaus erdves ribu :)
>>>> Kazada buvo aiskinta kaip pvz. organizuojamas saugumas sportinese
>>>> masinose: esme yra nesideformuojanti vidaus erdve ir nejudamai
>>>> pritvirtintas kunas. Tokiu atveju gaunamos perkrovos nepalyginamai
>>>> mazesnes, nei smugiai kuno dalimis i kazka tais. Juk tai ir yra 
>>>> pagrindine
>>>> visu mirciu priezastis, kad kur nors trenkesi krutine, galva ar pan. o 
>>>> ne
>>>> mire dirzuose.
>>>