dar zmoniu individualus atsparumas labai skiriasi- treniruotas reaktyvinio naikintuvo pilotas nesunkiai pakelia tokias apkrovas nuo kuriu 80 proc pensininku numirtu. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:hb1dal$tet$1@trimpas.omnitel.net... > Kiek radau "Belted driver fatality" avarijos metu tikimybe prie 20g yra > 0,96. O skaicius 45 turbut teorinis, kuri gali pernesti zmogus. Taciau > avarijos metu perkrovos turbut nevaiksto idealiai iksais ar ygrekais. > > "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message > news:hb1cm1$sbs$1@trimpas.omnitel.net... >> teoriskai x - ashies smugines perkrovos riba yra ~ 45G >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hb1ahq$odi$1@trimpas.omnitel.net... >>> tikrai taip, bet yra tam tikra riba, kada mirsi ir diržuose, nes suplyš >>> vidaus organai nuo perkrovų. >>> >>> >>> >>> "Takkskalduha" <takkskalduha_@_operamail.com> parašė naujienų >>> news:hb1a88$nt3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Linas Petkevicius wrote: >>>>> Nuo kebulo deformaciju priklauso ir apkrovos organams. >>>> >>>> >>>> tik atvirksciai - deformacija yra gerai, tik uz vidaus erdves ribu :) >>>> Kazada buvo aiskinta kaip pvz. organizuojamas saugumas sportinese >>>> masinose: esme yra nesideformuojanti vidaus erdve ir nejudamai >>>> pritvirtintas kunas. Tokiu atveju gaunamos perkrovos nepalyginamai >>>> mazesnes, nei smugiai kuno dalimis i kazka tais. Juk tai ir yra >>>> pagrindine >>>> visu mirciu priezastis, kad kur nors trenkesi krutine, galva ar pan. o >>>> ne >>>> mire dirzuose. >>>