nu tu nepamirsk, kad mes kalbam ne apie b5, biudzetas juk 5 klt, labiau lemstai ka sugebesi suasti nevisiskai uzjusinto. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hft7f8$oh9$1@trimpas.omnitel.net... > kiek teko matyt paskutiniu metu T124 - prikėlimas jo kainuos vargu ar pigiau > nei pasato, problemų su periferija bus tikrai daugiau, važiuos klausimas ar > geriau, kuro sąnaudos kaip minimum 1.5x...... nes, nu labai jau jie > paprastai būna nuvažinėti..... > > opel omega dar yra jei universalas. Pigu ir pakankamai patikima/patogu. > > "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message > news:hft77v$o6e$1@trimpas.omnitel.net... >> tai as ir sakau, siuo vaiklius glaima pirkti kasdienai tik viena salyga: >> pradinis nepigus sutvarkymas. >> o siap tai statyboms as isvis imciau T124 paprasta 300 ar 250D, jei aisk >> universalo uztektu. >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hft6pf$ni7$1@trimpas.omnitel.net... >>> iš kitos pusės, kai mašina reikalinga pastoviai važiuojanti, tai net >>> nevalingai stengiesi vengt egzotikų. Nesakyk, yra skirtumo kur pasikelt >>> nugriuvusį Mitsu, Nissan ar tą patį VM Motori variklį su visom jų kuro >>> sistemom, kur tas pats pasatas, kurio pilni šrotai variklių po <1kLt, >>> siurblių po nuo 300Lt ir purkštukų kuriuos atidavinėja už dyką kartu su >>> parduodamais varikliais, nes tingi išsukinėt....... >>> >>> >>> >>> "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message >>> news:hft6eo$n5l$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu italu traktoriu pramones sedevras, ko noret :) >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hft626$mls$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nžn, tik kažkodėl visi taisantys apie tą variklį kalba rusišku >>>>> matu..... >>>>> >>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hft5qg$maf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> as cia apie daugiau maziau zmoniska remonta parasiau. >>>>>> lietuvoj jie sekmingai taisomi ir uz 1000-1500 Lt (kiek km >>>>>> pravaziuosi - >>>>>> loterija), manau panasiistorijair su passatais, bet galiu ir klysti. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hft5ci$ln3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu ne, pasatą greičiausiai prisikelsi visą už tokią sumą..... o >>>>>>> visokių >>>>>>> stabdžių xujabdžių ir kraisleriui reiks dar. >>>>>>> >>>>>>> "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hft32r$icl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> toks pat mitas kaip pasato pakaba. >>>>>>>> jei nusiperki iskarto zinodamas, kad turesi sutvarkyti sia vieta ir >>>>>>>> numatai tam biudzeta, tei uz mazdaug 4 klt turesi masina >>>>>>>> nesiparinant >>>>>>>> kokiem 200 kkm ir daugiau. >>>>>>>> bet tai dazniausiai zostkai sumoketi 4klt, kai masina kainuoja 6 >>>>>>>> klt. >>>>>>>> supassatu tiesiog tas salyginis remonto"svoris" maziaujuntams, bet >>>>>>>> absoliuti israiska ne ka mazesne. >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hfsrkl$77q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> pamiršk 2.5 dyzelius. B5 važiuoklė palygint su juo - Dievo >>>>>>>>> dovana.... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hfsnp8$2td$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> efka paporink ka nors daugiau apie crysleri. kajp detaliu kainos? >>>>>>>>>> sakykim >>>>>>>>>> einamiausiu, dirzai, kalades etc... kokios problemos didziausios? >>>>>>>>>> kiek >>>>>>>>>> kuros srebia sakykim 2.5 zyzelis? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "efka777" <efka777@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hfrkg7$il5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> sena crysleri gipsas telpa i vidu net nereikia ant ragu deti ir >>>>>>>>>>> siaip >>>>>>>>>>> vaziokle ant lingiu nera kam gesti nuo virsvorio. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> zodziu krizine kaina iki 5 klt. >>>>>>>>>>>> turi buti zyzelis, vienaturis, kad daug i salona statybiniu >>>>>>>>>>>> medziagu >>>>>>>>>>>> tokiu kaip vata, polestirolas ir t.t. tilptu. >>>>>>>>>>>> su stogo bagazine arba bent jau "ragais" >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>