Galima "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hftcjp$qg$1@trimpas.omnitel.net... > ir vatos pakraut galima!!! > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:hft9mr$rr1$1@trimpas.omnitel.net... >> Vaziuoja sitas >> http://www.supercars.net/cars/1672.html >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hfstvr$akb$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai jie visi tokie anų laikų minivenai. Šiaip jei nori truputį >>> linksmesnio, 81kW buvo, tas jau kažkiek važiuoja. >>> >>> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message >>> news:hfst86$9gc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na apie galaxy siek tiek ziniu girdejes, tevas jau 4 etai naudoja. >>>> keicia tik kalades ir tepalus, aj dar stabilyzus keite. bega normaliai >>>> kai isibega o siaip kuolas... :) >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hfsrrb$7gj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> btw, panaši situacija su senais japoniškais dyzeliais. Kažkaip ir >>>>> genda dažnokai, ypač kuro sistema, ir sugedusių mazgų paieška/remontas >>>>> būna nedžiuginantys, nes egzotika. >>>>> >>>>> Gal tada Sharan/Galaxy ar 806/Ulysse/Evasion/Zeta? Tuose bent >>>>> varikliai su geromis karmomis. >>>>> >>>>> >>>>> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hfsnp8$2td$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> efka paporink ka nors daugiau apie crysleri. kajp detaliu kainos? >>>>>> sakykim einamiausiu, dirzai, kalades etc... kokios problemos >>>>>> didziausios? kiek kuros srebia sakykim 2.5 zyzelis? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "efka777" <efka777@yahoo.com> wrote in message >>>>>> news:hfrkg7$il5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> sena crysleri gipsas telpa i vidu net nereikia ant ragu deti ir >>>>>>> siaip vaziokle ant lingiu nera kam gesti nuo virsvorio. >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> >>>>>>>> zodziu krizine kaina iki 5 klt. >>>>>>>> turi buti zyzelis, vienaturis, kad daug i salona statybiniu >>>>>>>> medziagu tokiu kaip vata, polestirolas ir t.t. tilptu. >>>>>>>> su stogo bagazine arba bent jau "ragais" >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>