bišk OT, bet mano senukui Nissan Sunny buvo padarytas toks feature'sas: Du vamzdeliai suvirinti (sulituoti?) šonais. Ant vieno movėsi aušinimo skysčio šlanga, ant kito - kuro padavimo. Tai gaudavosi kaip ir papildomas kuro pašildymas prieš paduodant į variklį. Nežinau ar tas realiai duodavo kokios nors naudos, bet faktas, kad mano mašina su vasarine saliarka puikiai važiavo prie -10 kai pora fūrų sustojo su kuru iš tos pačios bačkos. Per 6 metus neturėjau nei vienos bėdos su kuro užšalimu - jei ryte užsikurdavo (t.y. vakare netingėdavau parsinešt akumuliatoriaus lavoną ir pastatyt ant šildomų grindų), važiuodavo visą dieną be problemų. -- pax vobiscum "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:hgchg9$iu9$1@trimpas.omnitel.net... > Va ir aš turiu žieminį klausimą. Šį rytą mano senukas 124 mersas su 3 > veikiančiomis pakaitinimo žvakėmis sėkmingai užsivedė ir pravažiavo apie > 15km be jokių excesų, bet vėliau pradėjo dūsti trauka krito 2/3 toks jausmas > saliarka pradėjo šalti, po 5 min viskas praėjo ir sėkmingai pasiekiau darbą. > Kaip manote kame kampas? Jei būtų bake vandens, būčiau iš ryto neužsivedęs, > jei nešvarūs filtrai taip pat. Gal čia saliarka kokia leva užsipyliau > (pyliausi no name appoil Kretinga pilną baką). Kaip manote kaip dabar > elgtis, pilti žibalo, ir kiek ar pilti teisingą saliarką (kokią). Dabar > turiu pusę bako. >