O tai negeriau ysidet normaliu mashinu kuro filtra su pashildymu? "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message news:hgci0t$jcc$1@trimpas.omnitel.net... > bišk OT, bet mano senukui Nissan Sunny buvo padarytas toks feature'sas: Du > vamzdeliai suvirinti (sulituoti?) šonais. Ant vieno movėsi aušinimo > skysčio šlanga, ant kito - kuro padavimo. Tai gaudavosi kaip ir papildomas > kuro pašildymas prieš paduodant į variklį. Nežinau ar tas realiai duodavo > kokios nors naudos, bet faktas, kad mano mašina su vasarine saliarka > puikiai važiavo prie -10 kai pora fūrų sustojo su kuru iš tos pačios > bačkos. Per 6 metus neturėjau nei vienos bėdos su kuro užšalimu - jei ryte > užsikurdavo (t.y. vakare netingėdavau parsinešt akumuliatoriaus lavoną ir > pastatyt ant šildomų grindų), važiuodavo visą dieną be problemų. > > -- > pax vobiscum > > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:hgchg9$iu9$1@trimpas.omnitel.net... >> Va ir aš turiu žieminį klausimą. Šį rytą mano senukas 124 mersas su 3 >> veikiančiomis pakaitinimo žvakėmis sėkmingai užsivedė ir pravažiavo apie >> 15km be jokių excesų, bet vėliau pradėjo dūsti trauka krito 2/3 toks >> jausmas >> saliarka pradėjo šalti, po 5 min viskas praėjo ir sėkmingai pasiekiau >> darbą. >> Kaip manote kame kampas? Jei būtų bake vandens, būčiau iš ryto >> neužsivedęs, >> jei nešvarūs filtrai taip pat. Gal čia saliarka kokia leva užsipyliau >> (pyliausi no name appoil Kretinga pilną baką). Kaip manote kaip dabar >> elgtis, pilti žibalo, ir kiek ar pilti teisingą saliarką (kokią). Dabar >> turiu pusę bako. >>