Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-01-13 10:45:51
Mano zmona panasiai irgi vazinejasi, tai jei didesniu atstumu nevaziuoja
liepiu pasedet masinoj ir pabirbint ant didesniu apsuku, kol masina
normaliai apsils. Nes to nedarant jau keliskart nesiausi namo akuma krauti.
Namuose praktiskai per valanda akumas nustoja elektra valgyt - reiskias
paprasciausiai nadakrautas.