nu jei 14.8V rodydavo, tai turėjo būt išviręs akumas, o ne nedakrautas. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:hik6a3$i8g$1@trimpas.omnitel.net... > pas mane irgi analogiski atstumai, buvo panasi situacija. > > paaiskejo kad generatoriaus angliukai sudilo. (tiesa sudilo idomiai - rode > uzkurus varikli itampa teisinga budavo (~14.5-14.8V), bet nedakraudavo > kazkodel. > > Dabar irgi kazkas panasaus vyksta (nors akumo dar traukt nereikia, bet > itariu jei bus -25, neistraukes galiu ir nebeuzkurti), itariu arba > starterio ivores sudilusios (nes starteris kartais ir karstam varikliui > suka visai be entuziazmo), arba akumas galetu buti kazkiek geresnis > > > > "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message > news:hijv81$59d$1@trimpas.omnitel.net... >> Situacija tokia. Zmona vazineja I darba kasdien. Atstumas nuo namu apie >> 1.8-2 km. Na ,dar per pietus kartais gryzta namo . Gaunasi, kad min 4-5 >> kartus uzveda varikli. O nuvaziuoja viso labo apie 7 km. Kai lauke oro t >> iki -10 c ,tai uzsiveda masina gan normaliai,nors kilometrazo skaitliukas >> ir radijo kodas vis vien nusimusa. Bet jei lauke buna salciau, tada jau >> man tenka ja uzvedinet nuo savo masinos. >> Akumas jos masinoje ponaujis. Taip itariu,kad ne akumas cia kaltas, o >> vazinejimo budas - per mazai vaziuoja,o daznai uzvedineja.Todel jis ir >> nespeja pasikrauti. >> Ar cia visgi reiketu akuma kaltinti? > >