On Sat, 16 Jan 2010 18:05:53 +0200, pragäras wrote: >> O tu labai greitas kaltinti. Pvz kur as "eilini karta meluoju" taip ir >> neparasei. > > kiekvieną kartą, kai šneka eina apie 7er pardavimus - į minusą pardavimo > nebuvo, vienetais pardavimai didesni, nei E38. manau, supranti, kad Kurgi nebuvo. Placiai zinomas faktas, kad e65 buvo stumiamas i rinka dempinguojant. Buvo laikas kada e65 lizingas buvo netgi pigesnis nei 5er. > šiaip ne flagmanas kompanijai uždirba šaibas Butent todel saibas uzdirbantys modeliai gavo zymiai maziau bengliskumo. Kad nesugriaut ir ten pardavimu. Su pavykusiu dizainu taip nesielgiama. Beje, jei tiketi sitais http://www.autoreview.ru/archive/2009/24/bmw/ tai e60 yra pirmas modelis neparsidavinejes geriau nei pries tai buves. Irgi nerodo dideles sekmes. >> Turi skaicius? > > pats žinai kur juos rast Neissisukinek. Davai skaicius arba teks konstatuot kad tiesiog megsti papezet. >> Pavyke modeliai sitam segmente paprastai geriausiai parsidavineja savo >> pradzioje, po to pardavimai ima mazeti iki sekancio feislifto. >> Atvirkscia dinamika reiskia, kad modelis niekam nepatiko ir visi tempe >> su upgreidu tol kol tik galejo. > > ...emocijos Kur emocijos? Toks vaizdas kad rasai bele rasyti. Tampa nuobodu. > perėmė - būk geras, nepradedam apie tą patį. ir mažiau presos vartyk, o > galvok savo galva Dekui uz patarima. Man presa galvot netrukdo. -- kthxbai.