"Rusla" <rusla@takas.lt> parašė naujienų news:hj7n6e$c2f$1@trimpas.omnitel.net... > > Tie "teoretikai" tau pasakys, kaip yra siais laikais su greicio > virsijimais, ir kaip kazkam norisi najabyvat ir atjungineti ribotuvus. Ta > pati pasakys tolymuju reisu vairuotojai. Ta pati pasakysiu as, kiek > vazineju (jei po lietuva - tai apie 60kkm i metus) - nesu sutikes "furos > be ribotuvo", visi vaziuoja apie 90. Ta pati pasakys musiskiai > vairuotojai, tarp kuriu yra ne vienas "sumacheris", jie vaziuoja pagrinde > be priekabu, bet taisykle lieka ta pati - jei esi vezejas - turetum > zinoti, ka tikrina ir kaip vertina Bl... negi tu toks naivus ir tiki vairuotoju pasakom,kad jie nepasidare otkliuckiu? Beveik visi jas turi, kas vaziuoja I Rusija ir daro jas ,praktiskai kiekviename servise. Ir daro ne tik senoms masinoms , bet ir naujoms su skaitmeniniais tachografais. Galiu pasakyti, kad mes patys inicijavome ju irengima I savo masinas ir taip yra geriau, nes bet jau zinai ko laukti. Gal zinai buda kaip kelyje patikrinti ar pakjungtas greicio ribotuvas ar ne? Tech apziura irgi tikrina tik sertifikato ir lipduko buvima, ta pati daro ir inspekcijos specai kelyje.Tai kodel nerizikuoti? O kaip kitaip paaiskinti kai is Maskvos iki Suomijos sienos masina sugeba nulekti per 10 val arba is Alma-atos iki Vilniaus atskristi per 4 paras? Ir xuj tu ka pamatysi saibose - jos bus idealios. O tokiom masinom kaip Renault Premium, tai aplamai daug kas atjungia greicio ribotuvo varikliukus, nes jie pastoviai eina saibom, kainuoja daug, o kai sugenda, variklis ryja neapsakoma kieki kuro ir netraukia .Bet vairai rizikuoja taip elgtis tik Rusijoje, o pas mus buna viskas svaru. Bet pats rudeni apturejau malonuma buti spaudziamas FH16 su saldytuvu, vaziuojant nuo Kauno puses prie Didziulio ezero, o vaziavau tuom kartu apie 120 km/h. PAbandziau sesti ant uodegos ir paziureti kokiu greiciu jis eis per Grigiskes ir finale pabijojau vaziuoti apie 100 km/h, o tas furistas taip ir nuleke.