Daug prirasei. Del naivumo - tai paskaityk ka rasiau, kad rusijoje bespredelas - tai px, as apie musu kelius rasiau. Del tavo "kaip patikrinti" - turiu pazistomu "tikrintoju" tarpe, sake ne viena karta tiesiog kelelapio laika sutikrindavo su atstumu, nepergyvenk, "na hitruju zhopu jest huj s hitroj rezboj" ;) "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:hj8va9$7vu$1@trimpas.omnitel.net... > Bl... negi tu toks naivus ir tiki vairuotoju pasakom,kad jie nepasidare > otkliuckiu? Beveik visi jas turi, kas vaziuoja I Rusija ir daro jas > ,praktiskai kiekviename servise. Ir daro ne tik senoms masinoms , bet ir > naujoms su skaitmeniniais tachografais. Galiu pasakyti, kad mes patys > inicijavome ju irengima I savo masinas ir taip yra geriau, nes bet jau > zinai ko laukti. Gal zinai buda kaip kelyje patikrinti ar pakjungtas > greicio ribotuvas ar ne? Tech apziura irgi tikrina tik sertifikato ir > lipduko buvima, ta pati daro ir inspekcijos specai kelyje.Tai kodel > nerizikuoti? > O kaip kitaip paaiskinti kai is Maskvos iki Suomijos sienos masina sugeba > nulekti per 10 val arba is Alma-atos iki Vilniaus atskristi per 4 paras? > Ir xuj tu ka pamatysi saibose - jos bus idealios. > O tokiom masinom kaip Renault Premium, tai aplamai daug kas atjungia > greicio ribotuvo varikliukus, nes jie pastoviai eina saibom, kainuoja > daug, o kai sugenda, variklis ryja neapsakoma kieki kuro ir netraukia .Bet > vairai rizikuoja taip elgtis tik Rusijoje, o pas mus buna viskas svaru. > Bet pats rudeni apturejau malonuma buti spaudziamas FH16 su saldytuvu, > vaziuojant nuo Kauno puses prie Didziulio ezero, o vaziavau tuom kartu > apie 120 km/h. PAbandziau sesti ant uodegos ir paziureti kokiu greiciu jis > eis per Grigiskes ir finale pabijojau vaziuoti apie 100 km/h, o tas > furistas taip ir nuleke.