niekam nereik sedet ir atrinkinet. sistema automatiskai atpazista numerius ir sutikrina laikus. jei per greit pravaziavo - virsijo, jei ne - ignoruoja. "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message news:hj6jr3$j21$1@trimpas.omnitel.net... > nesamone. > Kiekviena masina turetu fotkinti, isisuti nuotrauka. Tada kitas > nufotkina-issiuncia nuotrauka. Ir zmogus atsissedes lygina/ziuri, > atrinkineja. > Turi jie to darbo su tom fotkem ir taip. > "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message > news:hj6j6q$hjv$1@trimpas.omnitel.net... >> na atsirado LT daug radaru. Bet kartu atsirado naujos mintys apie >> taip vadinamus "suporintus" radarus. Mintis tokia - >> tarp radaru ( pvz ) yra 20 km atstumas. Zinoma , kad vaziuojant 90km/h >> atstumas iveikiamas per 15 min. Taciau pravaziavus pirma radara ir kertant >> antro radaro veiklos zona uzfiksuojama 10 min laiko tarpas tai masinai, o >> tai >> 5 minutem greiciau. >> reiskia , - greitis virsytas ryskiai , info nueina i radaru kontroles >> centra ir pagal tai surasomas protokolas, baudziama.Fiksuojama - masinos >> valst.NR >> >> man tai panasu i pasaka , bet idomu ir kitos nuomones......???? apie toki >> radaru >> veikimo principa kalbejo jau ne vienas zmogus, na bet netikiu kazkodel. >> >> romas >> > >