as parasiau kaip daba yra. O ne kas butu jei butu. "gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message news:hj6tru$9ig$1@trimpas.omnitel.net... > niekam nereik sedet ir atrinkinet. sistema automatiskai atpazista numerius > ir sutikrina laikus. jei per greit pravaziavo - virsijo, jei ne - > ignoruoja. > > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:hj6jr3$j21$1@trimpas.omnitel.net... >> nesamone. >> Kiekviena masina turetu fotkinti, isisuti nuotrauka. Tada kitas >> nufotkina-issiuncia nuotrauka. Ir zmogus atsissedes lygina/ziuri, >> atrinkineja. >> Turi jie to darbo su tom fotkem ir taip. >> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >> news:hj6j6q$hjv$1@trimpas.omnitel.net... >>> na atsirado LT daug radaru. Bet kartu atsirado naujos mintys apie >>> taip vadinamus "suporintus" radarus. Mintis tokia - >>> tarp radaru ( pvz ) yra 20 km atstumas. Zinoma , kad vaziuojant 90km/h >>> atstumas iveikiamas per 15 min. Taciau pravaziavus pirma radara ir >>> kertant >>> antro radaro veiklos zona uzfiksuojama 10 min laiko tarpas tai masinai, >>> o >>> tai >>> 5 minutem greiciau. >>> reiskia , - greitis virsytas ryskiai , info nueina i radaru kontroles >>> centra ir pagal tai surasomas protokolas, baudziama.Fiksuojama - masinos >>> valst.NR >>> >>> man tai panasu i pasaka , bet idomu ir kitos nuomones......???? apie >>> toki >>> radaru >>> veikimo principa kalbejo jau ne vienas zmogus, na bet netikiu kazkodel. >>> >>> romas >>> >> >>