Ko gero visi dyzeliai turintys iki 2L motora vartoja 5-6 litrus saliarkos, tad nzn ar cia butina susikoncentruot ties visai mazhalitrazhkem. Gali ir ne pacia mazhiausia imt, jei daugiau ir srebs, tai kokius 0,5-1 litra. Pvz '94 mazda 626 2L comprexas mieste 6,7 litro, trasoj - 5 su trupuciu. Citroenas '91 XM 2,1TD trasoj - 5,5 litro, mieste - 7-8 kazhkur. "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:hj9pfu$hg8$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > Taip stabiliai pildamas 20 ir daugiau litrų dujos į savo džipiveną > pagalvojau ar nereikėtų įsigyt kokio labai ekonomiško dyzel auto > pabrūžinimui į darbą. Norisi super pigaus, kad bet kada kokiai bėdai > atsitikus, ar jei šiaip nedžiugins nebūtų gaila išmest į laužą. Na kažko už > 1000-2000lt. Teoriškai dabar pats metas pirkt dyzelį - jei užsikuria dabar > tai dar biški gyvas motoras. Na variantai užkliuvę už akių Citronas AX, Ford > fiesta/Escorts, dar kokie pegeuot renault ir kiti kibirai. grynų VW > tikėjimas pirkt neleidžia. Tai va idomios nuomonės, iš tikro labiausiai apie > tuos paminėtus ir panašius laužus. Kas blogo kas gero? Aktualus klausimas, > ar kuris iš tokių mažalitraškių yra nemaloniai nustebinęs, neproporcingai > didelėm sąnaudom, ypač bandant stipriau paspaust mieste. Na ir šiaip gal kas > kažką tokio gali pasiūlyt. Buvo čia kažkoks Peugeot universaliux, už > ~1500lt bet turbūt parduotas jau. > O gal kvaila mano mintis? > >