Pastaraji karta akuma pirkau savo masinai, kai originalus padvese po 7 metu tarnavimo, po jo (2001) isigyjau kazkoki Ukrainietiska rodos Ista, tai nabagas pasibaige 2009 pabaigoj gaves salcio. Nusibaige nevisai, prie -10 dar uzveda varikli, dabar dirba poroje su bagazineje gulinciu panasaus nudvesimo nelaimeliu vakar prie -26 kartu dar uzvede varikli. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:hjm3mm$lht$1@trimpas.omnitel.net... >• Akumuliatorius yra jautriausia šalčiui automobilio dalis, ypač, jei jo >eksploatavimo laikas eina į pabaigą. Akumuliatorių reikėtų keisti kas tris >metus, o įsigyjant naują prietaisą vertėtų investuoti į aukštesnės kokybės >gaminį. > • Esant žemai temperatūrai automobilį bus lengviau užvesti, jei įjungdami > automobilio degimą trumpam įjungsite automobilio šviesas – taip užvedimo > metu variklį sukantis starteris gaus stipresnę srovę. > • Akumuliatorius išeikvos mažiau energijos, jei prieš pasukant degimo > raktelį įminsite sankabos pedalą. > • Šalčių metu nelaikykite automobilio kuro bako pustusčio, nes jame > kondensuojasi drėgmė ir gali užšalti kuro padavimo sistema. Taip atsitikus > automobilį tenka transportuoti į šildomas patalpas ir geriausiu atveju > gaišti laiką laukiant, kol sistema atšils. > • Nereikia taupyti perkant pigesnius tepalus. Žiemai geriau įsigyti kiek > brangesnius sintetinius ar pusiau sintetinius mažo klampumo tepalus. > • Jei automobilis neužsiveda, kreipkitės į profesionalią pagalbą kelyje. > Kasko draudimu apsidraudusiems „PZU Lietuva“ klientams pagalbos kelyje > tarnyba „Euro Asista“ padės užvesti automobilį. Nemokamai ši paslauga > teikiama du kartus. > > Tai nafig dar pirkti brangu ir gera akuma, jei reikia keist kas 3 metai??? >