Paburkit is kavos tirsciu, nuo ko predeti galvosuki. Hyundai Lantra 93m 1.5 ipurskimas. Tiek vakar per salcius, tiek siandien pasukus starteriu pagriebe is puses "oboroto", bet pasipurte kelias sekundes apie 500-600aps/min ir uzgeso, i gazo pedala nereagavo. Po to jau nebeuzsikure. Issukau zvakes - slapios, jas iszdziovinau ir pakaitinau ant atviros liepsnos susukau atgal. Vel tas pats, pagriebe ir uzgeso, matyt vel uzsisiurbe. Problema pradejo reikstis dar pries salcius, pastebejau kad nenoriai imdavo apsukas, nevalitas. Pirma mintis buvo uzsikiso kuro filtras, nes neaisku kada keistas. Pakeitus filtra problema liko. Pries kelias dienas su testeriu pasimatavau liamda signala, ant laisvu jis ten baladojosi tarp 0.2 ir 0.8V vadinas greiciausiai gyvas, o val pakelus apsukas (daugiau 3000 nekyla.) voltmetras pakibo ties ~0.95V. Isvada perdaug kuro. Dabar galvoju nuo ko pradeti tikrinti? Variantai: 1) Kuro slegis per didelis? Toumet ant laisvu kai buvau uzsivedes ir matavausi liamda irgi butu pereboras. 2) Oro temperaturos ar kiekio davikliai? Ar gali jei tureti tokia itaka? 3) Vakuumas kur nors prisalo? Susilus varikliui simptomai turetu dingti, bet taip nera. 4) Purkstukai pastrigo? Arba blogai purskia? Tuomet gal isviso sunkiai kurtusi. 5) Liamda zondas? Tik kad jis lyg veikiantis, be to kuriant salta varikli jis neitakoja, nes dar saltas. 6) Droselio padeties daviklis? Kompas galvoja kad tapke imint iki dugno ar panasiai ir pila kiek gali. Kiek zinau, kitoje masinoje Form Mondeo kuriant su strateriu kura purskia absoliuciai visi purkstukai, t.y. kiekvieno ciklo metu. Uzsivedus pradeda po viena purksti. Gal panasiai ir cia yra, tik vat uzsivedus tas purskimas taip ir lieka neatjungtas, del ko gaunasi gausiai per daug kuro. Vienzo imsiu testeri, manuala ir iesiu dalikliu tikrinti, gal kas paaiskes.