Manuale irgi kazka buvau aptikes del svaros palaikymo :) Reiks ismeginti, Dekui. O daviklis cia tas pats kur salone temp rodo, ar cia tik kompui signalas eina? Salone temperatura rodo normaliai, kur vaziuoja. "FM Transmiteris" <fm@fm.fm> wrote in message news:hjmnhl$p8a$1@trimpas.omnitel.net... > turejau hyundaju su tokiu varikliu. > > buvo nutike 2 problemos: > > 1. ziema uzhkurus salta ishkart gesdavo. nepadedavo nei gazo spaudimas > gudrus meistras ish kreves pr. pamoke, kad reik nusiimti oro filtro > shlanga ir su pamirkytu nefrase skuduru, pavalyt ten kiek tik eina ikist > pirshtus isiurbimo skylen. padejo. po poros metu vel pasidare panasi > fignia, vel pavaliau ir padejo. skuduras likdavo juodas. > > 2. buvo pradejes siltas variklis nesikurti (karstas OK, saltas OK). > zhvakes shlapios shlapios. tas pats meistras pashnibzdejo, nusipirkti > temperaturos davikli. nusipirkau nauja uzh ~30 litu ish Liro. beda > baigesi. tas daviklis sitam variklyje stovi kaireje galvos puseje. ji > ishsukus, nubega ciut ciut ausinimo skyscio, bet greit suki kita davikli > ir jokiu bedu. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:hjmmug$o6v$1@trimpas.omnitel.net... >> Paburkit is kavos tirsciu, nuo ko predeti galvosuki. >> >> Hyundai Lantra 93m 1.5 ipurskimas. >> >> Tiek vakar per salcius, tiek siandien pasukus starteriu pagriebe is puses >> "oboroto", bet pasipurte kelias sekundes apie 500-600aps/min ir uzgeso, i >> gazo pedala nereagavo. Po to jau nebeuzsikure. Issukau zvakes - slapios, >> jas iszdziovinau ir pakaitinau ant atviros liepsnos susukau atgal. Vel >> tas pats, pagriebe ir uzgeso, matyt vel uzsisiurbe. >> >> Problema pradejo reikstis dar pries salcius, pastebejau kad nenoriai >> imdavo apsukas, nevalitas. Pirma mintis buvo uzsikiso kuro filtras, nes >> neaisku kada keistas. Pakeitus filtra problema liko. Pries kelias dienas >> su testeriu pasimatavau liamda signala, ant laisvu jis ten baladojosi >> tarp 0.2 ir 0.8V vadinas greiciausiai gyvas, o val pakelus apsukas >> (daugiau 3000 nekyla.) voltmetras pakibo ties ~0.95V. Isvada perdaug >> kuro. >> >> Dabar galvoju nuo ko pradeti tikrinti? Variantai: >> 1) Kuro slegis per didelis? Toumet ant laisvu kai buvau uzsivedes ir >> matavausi liamda irgi butu pereboras. >> 2) Oro temperaturos ar kiekio davikliai? Ar gali jei tureti tokia itaka? >> 3) Vakuumas kur nors prisalo? Susilus varikliui simptomai turetu dingti, >> bet taip nera. >> 4) Purkstukai pastrigo? Arba blogai purskia? Tuomet gal isviso sunkiai >> kurtusi. >> 5) Liamda zondas? Tik kad jis lyg veikiantis, be to kuriant salta varikli >> jis neitakoja, nes dar saltas. >> 6) Droselio padeties daviklis? Kompas galvoja kad tapke imint iki dugno >> ar panasiai ir pila kiek gali. >> >> Kiek zinau, kitoje masinoje Form Mondeo kuriant su strateriu kura purskia >> absoliuciai visi purkstukai, t.y. kiekvieno ciklo metu. Uzsivedus pradeda >> po viena purksti. Gal panasiai ir cia yra, tik vat uzsivedus tas >> purskimas taip ir lieka neatjungtas, del ko gaunasi gausiai per daug >> kuro. >> >> Vienzo imsiu testeri, manuala ir iesiu dalikliu tikrinti, gal kas >> paaiskes. >> > >