Ko tu manes klausi, konstatuoju fakta ir tiek. Siaip mates tas slangas kai fura fura tempia, o cia pats faktas sokiravo, bet nekilo noras blokuoti juos, kad paklausti - chebra, o kaip cia jums taip pavyksta. Bijau, kad buciau maziausiai - ryskiai nesuprastas, bet didesne tikimybe - nunestas nuo kelio, nes neisivaizduoju, koks tokio junginuko stabdymo kelias dar ivertinus, kad kelio danga ne vasarine markatas "Milas" <traliukas@TRINTIgmail.com> wrote in message news:hjni10$188$1@trimpas.omnitel.net... > kazkas cia ne teip, idomu is kur pas ta G klases mersa oro padavimas furos > stabdziams pakelt, jei esi atkreipes kada demesi nuo velnkanciosios iki > velkamosios furos eina dar ir slangute ne tik vilktis. > > > "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message > news:hjndcm$qo2$1@trimpas.omnitel.net... >> Zodziu vaziuoju sau Via-Baltika Kauno kryptimi, kylu i kalna per Nemuna >> link IX forto ir matau antra juosta kylancia fura (be priekabos) su >> avariniais (ten antra tipo krovininems negalima), na jos greitis ~80-85, >> bet dar lenkia pirma juosta kylancia fura. Uzkilus persirikiuoja i pirma, >> na aisku as ja lenkiu ir va tada stalcius atsidaro pas mane maksimaliai. >> Pasirodo fura velkama standziaja vilktimi, furos numerlai LV, ir ja velka >> MB G-class dzipokas. Na sakycia nifiga sebe vaizdzialis >> >> markatas >> > >