esminis "parametras" turetu buti "ar neakina" kitu eismo dalyviu. Jei neakina, tai nors stadiono lempa po kapotu susimontuok - no big deal. "Fla" <someone@somewhere.net> wrote in message news:hjnp09$8mq$1@trimpas.omnitel.net... > Beje, gal dar pasiulysi uz visu musu bapkes pastatyti kitaisku > zenonu, imontuotu i tam nepritaikytas faras, matavimo bei > sertifikavimo centra? Su daug, brangiai apmokamu ir kvalifikuotu > moksliniu darbuotoju? Na kad butu galima pamatuoti kiekvieno > "auksarankio" marozelio i trecia golfa ar bnv kregzde idetu > zenonu skleidziamo sviesos srauto stiprumus, anomalijas, sauga, > patvaruma (kad neatsikratys viskas ir neshvies i dangu po pirmos > duobes asfalte) ir t.t.? > > Arba alternatyvus sprendimas: vazinejam su tokiais automobiliais > ir ju sviesos prietaisais, kaip numate gamintojas (ir tam netgi > sugalvojo pvz. atitinkamus zhymejimus ant automobilu zhibintu). > Tada viskas bus paprasta, ir nereikes isradineti dviracio :) > > On 2010.01.26 14:09, labay aktualus wrote: >> Tegul ziuri ar neper aukstai sviecia, >> ar ne per stiprus sviesos >> srautas nepageidaujamoje zonoje, o ne >> uzsiimineja saviveikla. > > -- > "As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai? > 93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"