Nu vsio pizdec, va dabar tai bus. Dar noreciau patikslinti visa istorija. Masina ne mano, tai nezinojau kaip buvo is pradziu. O buvo taip. Be priekaistu veikusi deze, viena diena nusprende nebejungti aukstesnes pavaros. Vaziuot igalima buvo apie 50km/h. Toliau kilo tik apsukos, bet greitis nedidejo. Moteriske nuvare masina i servisa, ten pirmiausiai pasiule pakeisti tepala. Isleidziant tepala drozliu sake nebuvo. Bet aukstesnes pavaros vistiek nejunge. Diagnostika rode avarini rezima. Tada buvo prieita prie isvados, kad tai yra elektrines bedos ir uz 400 litu buvo pakeista kazkokia dalis kaip servise aiksino kazkas panasaus i paskirstytoja benzininej masinoj, kur zvaklaidziai sueina. Masina vaziavo gal 5 km, jei servise bandydami nenuvaziavo daugiau. Ir kita ryta jungiant d variklis su baisiausiu triuksmu uzgesdavo. Antra kartai leidziant tepala drozliu buvo.. Diena knisosi ir atidave vibruojancia atbula pavara. Siule pavazineti, "gal prasivazines". Pinigai dar nemoketi zinoma, bet man toks itarimas, kad zala padaryta dezei bus didesne nei tie 400 plius 150 uz tepala ir taip palikti negalima...