Bet kiek suprantu i servisa jau su nesveikuojancia dezele nuvaziavo. O kada ji lus iki galo niekas nepasakys skerdienos is jos nepadares. Taip, kad servisas gelejo pagreitint mirti, galejo ir atitolint "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:hkgr6p$fgk$1@trimpas.omnitel.net... > visgi per tokius servisus be darbo neliksiu :DDD > > PS praeita savaite po vieno serviso VAG'a buvo atvare. tipo i servisa > kreiptasi nes iskraudavo akuma alia ausinimo ventiliatorius, pribure su > laidais bbz ka ant valdymo bloko - tipo apgavo ji (chuckle), pakeite > genera nauju tai masina visai atsisake uzsivesti LOL!!! :D > > > "ccc" <ccc@ccc.lt> wrote in message > news:hkgm2t$6re$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu vsio pizdec, va dabar tai bus. Dar noreciau patikslinti visa istorija. >> Masina ne mano, tai nezinojau kaip buvo is pradziu. O buvo taip. Be >> priekaistu veikusi deze, viena diena nusprende nebejungti aukstesnes >> pavaros. Vaziuot igalima buvo apie 50km/h. Toliau kilo tik apsukos, bet >> greitis nedidejo. Moteriske nuvare masina i servisa, ten pirmiausiai >> pasiule pakeisti tepala. Isleidziant tepala drozliu sake nebuvo. Bet >> aukstesnes pavaros vistiek nejunge. Diagnostika rode avarini rezima. Tada >> buvo prieita prie isvados, kad tai yra elektrines bedos ir uz 400 litu >> buvo pakeista kazkokia dalis kaip servise aiksino kazkas panasaus i >> paskirstytoja benzininej masinoj, kur zvaklaidziai sueina. Masina vaziavo >> gal 5 km, jei servise bandydami nenuvaziavo daugiau. Ir kita ryta >> jungiant d variklis su baisiausiu triuksmu uzgesdavo. Antra kartai >> leidziant tepala drozliu buvo.. Diena knisosi ir atidave vibruojancia >> atbula pavara. Siule pavazineti, "gal prasivazines". Pinigai dar nemoketi >> zinoma, bet man toks itarimas, kad zala padaryta dezei bus didesne nei >> tie 400 plius 150 uz tepala ir taip palikti negalima... >