bet tu primeti, kad praktiškai su oldtaimeriu važinėjai? :) 10m senumo pasate panašių bėdų kaip ir nėra..... Beje, apie generatorių starterį tai... kas jiems ten gesdavo? :). Beje, o kas bus kai Subaru nuvažiuos 500kkm? :)))) "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:hl0tls$bfp$1@trimpas.omnitel.net... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hl0na5$1l6$1@trimpas.omnitel.net... >> aš tau papasakosiu kada nors apie VW guolius. Bet dar neturiu ką. Dabar >> 370kkm > > Tai tau pasiseke. Pas mane passate yra apie 500kkm. Pirktas, kai buvo > apie 250-300kkm (spidometras rode 163tkm, tuo metu beveik visu 8-9 metu > auto spidometrai turguje rode tokius skaicius). Taigi per savo > eksploatacija ratu guolius keiciau 2 kartus - kas 100tkm. Atraminius - > kazkur 3 kartus. amortikus - kazkur 3 kartus. sarnyras ne karto neislaike > 100tkm. Gale esantys gulsti sailenblokai (kazkur budavo po 120 lt vienas, > reikejo 4. Kiek pamenu, eidavo originalus) laikydavo ~3 metus... Daznos > problemos su galiniais suportais. ir t.t. Kas laike - tai greiciu deze, > tarpinis, priekinis ir galinis difai, blokatoriai, ipurskimo sistema. > Generatorius, starteris - teko perrinkineti kazkur kas 100tkm. Kuro > siurblys islaike apie 500tkm. Restauravau paskutiniais eksploatacijos > metais. ABS jutikliu laidai sutrukinejo, naujas jutiklis - ~700lt. > Neoriginaliu nebuvo. > > Audrius K. > >> >> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >> news:hl0hpl$oo9$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>> news:hl09pg$chk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> dar yra niunsu juos keiciant. tiksliau montuojant i vieta. >>> >>> Zinau apie tuos niuansus. Tarkim, kazkada kazka idejo servise blogai. >>> Na, ta pakeitei dar karta, ir tuo viskas baigiasi. Taciau kai tas pacias >>> dalis keiti pastoviai (panasiu periodu) ,tai jau uzknisa. Pavyzdys gali >>> buti toks: prarudijo kuro vamzdelis prie bako. Tinka tik originalus. >>> Pakeitus po keliu metu vel matosi, kaip intensyvai rudija... Arba ratu >>> guoliai. Pakeisti visi. 100tkm, ir vel keiti visus. (subaru - 250tkm, >>> guoliu keisti dar nereikia...) jei idejo blogai, tai nebutu to 100tkm >>> islaike. Vairo traukes , sarnyrai amzina beda budavo. garsiu firmu laike >>> maziau , negu restauruoti.... >>> >>> Audrius K. >>>> >>>> volkswagen.msk.ru daugiau papasakos >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> >>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>>> news:hl09li$cbo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hkv2pk$lie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nea, amortai pakeisti, itariu atraminiams nepatiko mano vaziavimai >>>>>> per >>>>>> duobes arba nakvojimas vienu rato ant borto (kiemo specifika, kitaip >>>>>> nepriparkuosi), arba meistrai sugebejo juos kazkaip kreivai ideti, >>>>>> mistika >>>>>> vienzo. >>>>> >>>>> Jokia ne mistika. Pasate irgi keisti sunkiai spedavau... kai >>>>> isigijau >>>>> subaru, baigesi pastovus vis kokios nors pakabos dalies keitimas. >>>>> (nors >>>>> pasato pakaba budavo sutvarkoma visa, kai kurios dalys dedamos >>>>> originalios >>>>> is dilerio, kitos - bene brangiausios neoriginalios...) >>>>> Audrius K. >>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hkuta5$fp1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu bb. Nra ten toj vietoj problemos..... Gal amortizatoriai usikirt >>>>>>> buvo? :) >>>>>>> >>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hkusb1$enp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Ple, specialiai ieskojau kokie tik yra brangiausi ne originalus, >>>>>>>> jamiau >>>>>>>> po 45 is Eolto - tas pats shh. .. Nu nelaike jie man ir viskas, >>>>>>>> uzsiknisau keisti ir vazinejau su braskanciais. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hkukam$6av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai kad nra ten kam nelaikyt :). Tiesiog reikjo pirkt ne u >>>>>>>>> 15Lt/vnt, >>>>>>>>> o u 30 >>>>>>>>> >>>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hkuj8a$52c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Taigi, a jau bevelyju Subaru pats pasikeisti traukutes karta i >>>>>>>>>> pora >>>>>>>>>> metu, negu kas pusmeti keisti atraminius guolius, kurie golf II >>>>>>>>>> neorginalus man nifiga nelaik, o originalas 250 Lt u vnt. ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hkufo2$vj5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> ir stabilizatoriaus trauki. Ir mechanini greii di bent jau >>>>>>>>>>> ~1998 legasiuose. Nu vienu odiu, viskas kaip visuose >>>>>>>>>>> automobiliuose >>>>>>>>>>> :). >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Beje, su VW kainomis atsargiai. Jei dt detales, o ne para i >>>>>>>>>>> Detalitos. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hkufhj$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Gincytis cia labai negali, remonto kainos VW puseje, tik va >>>>>>>>>>>> subaru >>>>>>>>>>>> ju reciau reikia :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> P.S. Neskaitant sankabos :), na ir vairo stiprintuvo siurblio >>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dainiushas ra: >>>>>>>>>>>>> o kiek kainuot normaliai sutvarkyti 87m Subaru? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Kiek atsimenu, apie kardan kak skundeisi. Tai galiu pasakyt - >>>>>>>>>>>>> 2002m pasate jo keist nereiks taip pat ilgai kaip ir 2002m >>>>>>>>>>>>> Subaru. >>>>>>>>>>>>> O daugiau tam pasate kako baisiai brangaus kaip ir nra. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hkuej7$to7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:hku2bc$ar4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> o jei Subaru grups karutis bt 25m amiaus? :) >>>>>>>>>>>>>> O jei audi grupes karutis butu 25m amziaus? >>>>>>>>>>>>>> Audrius K. >>>>>>>>>>>>>> P.S. Gal nori paskaiciuoti, kiek kainuotu normaliai >>>>>>>>>>>>>> sutvarkyti 87 >>>>>>>>>>>>>> metu syncro passata? gali nemaloniai nustebti... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >