na, būtų smagu kad papasakotum prie 500kkm kaip bus :). Nes šiaip būna su mašinom - gerai gerai ir ateina laikas kai pradeda viskas griūt. Visoms.... Karts nuo karto matau Legacy su >300kkm.... nu liūdnas vaizdas žinok, nelabai kas belikę iš tos mašinos..... > > . Beje, o >> kas bus kai Subaru nuvažiuos 500kkm? :)))) > > Itariu, kad nieko:-) Mano outbackas jau nuvaziavo 250tkm, ir per ta > laika pakeiciau (neskaitant tech prieziuros) : pora (o gal 4, gerai > nepamenu, keite viena ar du kartus) stabilizatoriaus ivoriu (vienos > kaina - 40lt), lambda zonda (bosch'inis, gamyklinis brokas (atsoko > privirintas kontaktas), islindo prie 150tkm. Itariu, butu ne boschinis, > nebutu teke keisti...). Kadangi pries man perkant buvo nedaug dauzta, tai > to pasekoje teko pakeisti vieno suporto cilindriuka (nepastebejau laiku, > kad buvo mechaniskai avarijos metu pazeista apsaugine guma), viena granata > (priezastis - taip pat laiku nepastebeta mechaniskai nedaug pazeista > apsauga (itariu, per ta pacia avarija apsauga buvo nezymiai ipjauta, ko > pasekoje po metu kitu praplyso. Praplysime matesi ipjovimo zymes). nors po > to granata buvo saziningai isplauta, bet laike jau nebeilgai.): > kondicionieriaus radiatorius - taip pat buvo pazeistas avarijos metu. Ta > vieta, kuri buvo lyg ir nedaug ikirsta per avarija, po 3 metu prapuvo.) > Kiek pamenu, kaip ir visas. As pats su ja nuvaziavau 170tkm. Nemanau, kad > ka nors keite amerikonas pries mane... Jei nebutu turejusi autoivykio (del > kurio ir atsidure lietuvoje), tai remontu praktiskai nebutu buve. Nesudyla > generatoriau sepeteliai, nebyra guoliai, nereikia keisti sarnyru ir vairo > traukiu, laiko sailenblokai , amortizatoriai, atraminiai guoliai ir visa > kita. Skirtingai nuo mano ekspoatuoto passato, kurio detaliu keitimo > cikliskuma teko ismokti mintinai.... > Audrius K. > >> >> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >> news:hl0tls$bfp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hl0na5$1l6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> aš tau papasakosiu kada nors apie VW guolius. Bet dar neturiu ką. Dabar >>>> 370kkm >>> >>> Tai tau pasiseke. Pas mane passate yra apie 500kkm. Pirktas, kai buvo >>> apie 250-300kkm (spidometras rode 163tkm, tuo metu beveik visu 8-9 metu >>> auto spidometrai turguje rode tokius skaicius). Taigi per savo >>> eksploatacija ratu guolius keiciau 2 kartus - kas 100tkm. Atraminius - >>> kazkur 3 kartus. amortikus - kazkur 3 kartus. sarnyras ne karto >>> neislaike 100tkm. Gale esantys gulsti sailenblokai (kazkur budavo po 120 >>> lt vienas, reikejo 4. Kiek pamenu, eidavo originalus) laikydavo ~3 >>> metus... Daznos problemos su galiniais suportais. ir t.t. Kas laike - >>> tai greiciu deze, tarpinis, priekinis ir galinis difai, blokatoriai, >>> ipurskimo sistema. Generatorius, starteris - teko perrinkineti kazkur >>> kas 100tkm. Kuro siurblys islaike apie 500tkm. Restauravau paskutiniais >>> eksploatacijos metais. ABS jutikliu laidai sutrukinejo, naujas >>> jutiklis - ~700lt. Neoriginaliu nebuvo. >>> >>> Audrius K. >>> >>>> >>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>>> news:hl0hpl$oo9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>> news:hl09pg$chk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> dar yra niunsu juos keiciant. tiksliau montuojant i vieta. >>>>> >>>>> Zinau apie tuos niuansus. Tarkim, kazkada kazka idejo servise >>>>> blogai. Na, ta pakeitei dar karta, ir tuo viskas baigiasi. Taciau kai >>>>> tas pacias dalis keiti pastoviai (panasiu periodu) ,tai jau uzknisa. >>>>> Pavyzdys gali buti toks: prarudijo kuro vamzdelis prie bako. Tinka tik >>>>> originalus. Pakeitus po keliu metu vel matosi, kaip intensyvai >>>>> rudija... Arba ratu guoliai. Pakeisti visi. 100tkm, ir vel keiti >>>>> visus. (subaru - 250tkm, guoliu keisti dar nereikia...) jei idejo >>>>> blogai, tai nebutu to 100tkm islaike. Vairo traukes , sarnyrai amzina >>>>> beda budavo. garsiu firmu laike maziau , negu restauruoti.... >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>> volkswagen.msk.ru daugiau papasakos >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>>>>> news:hl09li$cbo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hkv2pk$lie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nea, amortai pakeisti, itariu atraminiams nepatiko mano vaziavimai >>>>>>>> per >>>>>>>> duobes arba nakvojimas vienu rato ant borto (kiemo specifika, >>>>>>>> kitaip >>>>>>>> nepriparkuosi), arba meistrai sugebejo juos kazkaip kreivai ideti, >>>>>>>> mistika >>>>>>>> vienzo. >>>>>>> >>>>>>> Jokia ne mistika. Pasate irgi keisti sunkiai spedavau... kai >>>>>>> isigijau >>>>>>> subaru, baigesi pastovus vis kokios nors pakabos dalies keitimas. >>>>>>> (nors >>>>>>> pasato pakaba budavo sutvarkoma visa, kai kurios dalys dedamos >>>>>>> originalios >>>>>>> is dilerio, kitos - bene brangiausios neoriginalios...) >>>>>>> Audrius K. >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hkuta5$fp1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> nu bb. Nra ten toj vietoj problemos..... Gal amortizatoriai >>>>>>>>> usikirt >>>>>>>>> buvo? :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hkusb1$enp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Ple, specialiai ieskojau kokie tik yra brangiausi ne originalus, >>>>>>>>>> jamiau >>>>>>>>>> po 45 is Eolto - tas pats shh. .. Nu nelaike jie man ir viskas, >>>>>>>>>> uzsiknisau keisti ir vazinejau su braskanciais. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hkukam$6av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tai kad nra ten kam nelaikyt :). Tiesiog reikjo pirkt ne u >>>>>>>>>>> 15Lt/vnt, >>>>>>>>>>> o u 30 >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hkuj8a$52c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Taigi, a jau bevelyju Subaru pats pasikeisti traukutes karta i >>>>>>>>>>>> pora >>>>>>>>>>>> metu, negu kas pusmeti keisti atraminius guolius, kurie golf II >>>>>>>>>>>> neorginalus man nifiga nelaik, o originalas 250 Lt u vnt. ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hkufo2$vj5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> ir stabilizatoriaus trauki. Ir mechanini greii di bent jau >>>>>>>>>>>>> ~1998 legasiuose. Nu vienu odiu, viskas kaip visuose >>>>>>>>>>>>> automobiliuose >>>>>>>>>>>>> :). >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Beje, su VW kainomis atsargiai. Jei dt detales, o ne para i >>>>>>>>>>>>> Detalitos. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hkufhj$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Gincytis cia labai negali, remonto kainos VW puseje, tik va >>>>>>>>>>>>>> subaru >>>>>>>>>>>>>> ju reciau reikia :) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> P.S. Neskaitant sankabos :), na ir vairo stiprintuvo siurblio >>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Dainiushas ra: >>>>>>>>>>>>>>> o kiek kainuot normaliai sutvarkyti 87m Subaru? >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Kiek atsimenu, apie kardan kak skundeisi. Tai galiu >>>>>>>>>>>>>>> pasakyt - >>>>>>>>>>>>>>> 2002m pasate jo keist nereiks taip pat ilgai kaip ir 2002m >>>>>>>>>>>>>>> Subaru. >>>>>>>>>>>>>>> O daugiau tam pasate kako baisiai brangaus kaip ir nra. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:hkuej7$to7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:hku2bc$ar4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> o jei Subaru grups karutis bt 25m amiaus? :) >>>>>>>>>>>>>>>> O jei audi grupes karutis butu 25m amziaus? >>>>>>>>>>>>>>>> Audrius K. >>>>>>>>>>>>>>>> P.S. Gal nori paskaiciuoti, kiek kainuotu normaliai >>>>>>>>>>>>>>>> sutvarkyti 87 >>>>>>>>>>>>>>>> metu syncro passata? gali nemaloniai nustebti... >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >