Tai niekas ir nesako, kad taip bus tik chia fail'as del to kad taip akivaizdzhiai pasake ir akivaizdzhiai padare... FA greitesnis uzh Massa tik vat bbs zhino kuom baigtusi jei FA turetu pats jy apsilenkti :DDD FX "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:i2jn9e$bih$1@trimpas.omnitel.net... > as tik maldaju: nereikia lia-lia-lia apie tai, kad kasnors leis Massai > lenktyniausti su FA ar atvirksciai. > Kam to reikia? > mazai pamoku? > > VNO > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:i2jmqn$au9$1@trimpas.omnitel.net... >> Viso to komandinio zhaidimo esme buvo tokia, Alonso galejo vazhiuoti >> greichiau bet bb jis butu legvai apsilenkes Massa, o kol jis tai bandytu >> padaryti atvazhiuotu Redbulis su superzhvaigzhde uzh vairo ir tas kuris >> dviems besipeshant laimetu :D >> >> FX >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:i2jmkm$amq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir ka? Ne tik best, bat ir padangeles dumais papyles buvo >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:i2jmc6$aca$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Massa nebuvo ybeldes ne vieno bestlapo lenktyniu eigoj??? >>>> >>>> FX >>>> >>>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>> news:i2jlt2$9of$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> as aisku gal aklas, bet Masa nevaziavo greiciau uz FA. >>>>> todel ji ir paprae praleisti ji. >>>>> >>>>> VNO >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:i2jird$5l5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Karoche kaip ten bebutu bet reikia nepamirshti, kad yra tu Ferrari >>>>>> fanu >>>>>> kurie uzh Massa serga ir jiems tokie bajeriai labai nepatiko :D >>>>>> Ferrari >>>>>> pasirode shy savaitgaly afigenai apart keliu fail'u: >>>>>> >>>>>> a) kad nepasikviete YZF'o kaip konsultanto; >>>>>> b) kad vietoj Massos neysodino y bolida YZF'o; >>>>>> c) kad per daug akivaizdzhiai dave komandines taktikos nurodymus; >>>>>> d) kad Massa labai debilishkai praleido Falonso y prieky; >>>>>> e) kad spaudos konferencijoje nesugebejo normaliai ishsisukti nuo >>>>>> klausimu >>>>>> f) gavo bauda, nuvyle kai kuriuos fanus ir uzhsidejo minusiuka >>>>>> >>>>>> o shiaip viskas OK :D >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>>>> news:i2jhnn$47m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> greiciau jau kai kam sunku suprasti, kad "komandine taktika >>>>>>>> draudziama" >>>>>>>> sukelia teisetus lukescius, kad ji is tikro neturetu buti >>>>>>>> naudojama. >>>>>>>> kai >>>>>>>> kas >>>>>>> >>>>>>> Neturetu? :D >>>>>>> tu manai bent vienai is F1 komandu rupi toks tavo pasisakymas? >>>>>>> manau Ferai nezinojo ka daro? :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> tikisi, kad sporte ne vieta sprendimams "nu taip, turejo buti 11 m >>>>>>>> baudinys, >>>>>>>> bet suprantat... na jus maza dalis, o va jie sunesa didele dali >>>>>>>> musu >>>>>>>> biudzeto, tai nu negalejom leisti jums laimeti". nesakyciau, kad >>>>>>>> tie >>>>>>>> lukesciai nera teiseti. >>>>>>> >>>>>>> Nuo kada F1 patapo sportu? >>>>>>> paskutineje vietoje ten "sportas" je idar nepasatebejai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> apskritai turim idomu atveji "taisykles draudzia, bet taikyti >>>>>>>> draudziama >>>>>>>> veiksma isties nera labai blogai, nes, nes jie juk babkes moka", >>>>>>>> kuris >>>>>>>> akivaizdziai iliustruoja kodel korupcija lietuvoje nenugalima - >>>>>>>> "jie >>>>>>>> teisus, >>>>>>>> nes juk babkes moka". >>>>>>> >>>>>>> imho kaip tik siup atveju si taisykle yra nesamononga, nes >>>>>>> priestarauja >>>>>>> paciai renginio idejai - kovoja komandos tarpusavyje ir viskas. >>>>>>> Tegul iveda taisykle - 1 komanda - 1 driveris ir bus ramiakas. >>>>>>> >>>>>>> Cia tas pats jei dabar Tour de France tokia taisykle ivestu - butu >>>>>>> taip >>>>>>> pat juokinga, kai visus 200 km savo kapitona vezantys dviratininkai >>>>>>> turetu >>>>>>> kartu u juo finisuoti :D >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> VNO >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:i2j977$nes$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kia kam tai yra per sudetinga suprasti. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >>> >>