Zhiuriu, tyliu... nes shiaip nelabai yra tolko kalbetis pachiam su savim... anywaij ishkarpu visokiu galima pririnkti dabar papasakok kas nutiko kad Massa turejes gap'a vos ne 4 sekundzhiu eme ir suletejo? :D Matyt pamirsho kaip vairoty reikia :D sintetinis butu uzhsimushes jei reiktu FM aplenkti be nurodymu per racija :D FX "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:i2jsbs$jll$1@trimpas.omnitel.net... > Ane? > > Ir ka suprasti FX'ai? Ka suprasti? > > :))))) > > Kai kurie, mokantys mastyti, is turimos informacijos viska supranta. > Kitiems > gi, reikia papildomai pateikti ant lekstutes kad suvoktu. > > Tau specialiai pateikiu ta 'lentele' nes kitaip tau nedaeina "durneli" > :)))))))))))))))))))) > > Ziurek ir tylek :))) > > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:i2jgnt$2ol$1@trimpas.omnitel.net... >> Tu perskaitai bet nesupranti ka ash sakau. Nieko kita karta atsiusiu CD >> skirta PS kad galetum geriau perskaityti ir suprasti :DDD >> >> FX >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:i2jbkk$r0v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Durneli? :)))) >>> >>> Tai sakai telikas lagina puse minutes? O ka tai keicia? >>> >>> Alonso nuo 45 rato iki 49 rato (kada ivyko lenkimas) buvo prie masos >>> ~1sec atstumu. Ta parodo imesti screenshotai. >>> >>> Tai koks ble skirtumas kad telikas lagina puse minutes (puse rato) ?? >>> >>> FX'ai bet tu stebini savo logikos nebuvimu :)))))))) >>> >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:i2jac8$p0k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Durneli telikas palyginus su livetiming'u lagina kokia puse minutes :D >>>> Svarbu pasipidavoti... toks jau tas lenktyniu ekspertas yzf'as yra :DDD >>>> >>>> FX >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:i2i7j4$163$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu turi lentele! >>>>> >>>>> panasiai kaip sako komentatoriai musu: purpurinis sektorius! (tipo >>>>> supras >>>>> bobute is ankysciu, ka reiskia tas "purpurinis") :)) >>>>> >>>>> Tik gaila kad nepameni kas buvo rodoma lenteleje :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Pirmas failas - laikai ir vizualinis skirtumas per paskutinius 3-4 >>>>> ratus >>>>> >>>>> Antras failas - momentas kai Massa gauna radio pranesima (sekantis >>>>> ratas po >>>>> pirmo failo) ir velgi vizualinis skirtumas tarp ju. >>>>> >>>>> >>>>> "Dm" <dm@dm.lt> wrote in message >>>>> news:i2i5tp$vff$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jokio trukio atminti nebuvo nes as su TV ekranu kartu turiu lentele >>>>>> su >>>>>> laikais internete. gi tie laikai in live transluojami. priesh >>>>>> praleidima >>>>>> skirtumas padidejo iki 3.5 >>>>>> >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:i2i5cg$v0c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kazkur pas tave ivyko trukis atmintyje, nes Alonso sumazino ta 3.5 >>>>>>> iki 1 >>>>>>> sec ir sedejo kuri laika prie Massos.Ir tik tada gavo jis nurodyma. >>>>>>> >>>>>>> Bet situacijos tai is esmes nekeicia - tai, kaip jis ta padare (ir >>>>>>> tai >>>>>>> kaip pati komanda pasielge pries ir po) buvo tragiska. Is pradziu >>>>>>> smarkiai juokinga, o poto paziurejus i bendra situacija - liudna >>>>>>> >>>>>>> "Dm" <dm@dm.lt> wrote in message >>>>>>> news:i2i4q6$uh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu bet labiau primenancios 2002 metus situacijos negali sugalvoti. >>>>>>>> Massa >>>>>>>> didina skirtuma tarp jo ir Alonso 3.5 s ir tada gauna isakyma ji >>>>>>>> praleist. >>>>>>>> Massa irgi buvo praleides Kimi 2007. Bet tada tai bent jau atrode >>>>>>>> nors >>>>>>>> kiek naturaliai >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:i2i1hv$r5l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> sintetinis yra 7x. Nemaisyk. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ferrari siandien dare tai ka daro visos kitos komandos, taip kad >>>>>>>>> su >>>>>>>>> diskvalu cia butu ne i tema. Tik kitos komandos tai daro gudriai o >>>>>>>>> makaronai tai daro juokingai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "opapa" <nera@pasto.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:i2hfij$c2h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> galetu diskvalifikuoti juos ten abu arbva bent ta sintetini >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >