siryt sedo feja I savo renault clio 96`, uzsivede, norejo pajudeti, bet pavaru rycagas buvo uzstriges... tai su dviem rankom pabande ir pyst pavaros nebesijungineja, o rycagas traukinejasi pirmyn-atgal ... na issiardziau viska prie rycago ir radau issikabinusi obuoliuka (vaizdas nuotraukojeCIMG0582a.JPG) ... istacius obuoliuka pavaros kaip ikaltos ... nei pirmyn nei atgal ... nu ok einu po kapotu (vaizdas nuotraukoje CIMG0583.JPG) ... susirandu kita gala ... bandau perjungti su ranka tai nei is vietos irgi (siaip nzn gal rankos jegos tam ir neuztenka :/ ) galvoju reikia istraukti ta kronsteiniuka pavaizduota pastarojoje nuotraukoje ... atsuku varzta ... istraukti neina ... kiek bandziau atlupti tai nepavyko (gal jis ten ant shlicu prikepes ? ) ... tai dabar klausimai: 1. is pradziu galvojau, kad trosas nutrukes, bet kaip matosi pirmoje nuotraukoje tas "trosas" is pradziu eina kaip metalinis strypas ... gale irgi gabaliukas tokio islenda ... tai kazkaip manau per viduri nebus paprastas trosas, kuris nutruko, o toki strypa nulauzti be sansu manau ... tad kaip galvojat ar teisingai manau, kad troso keitimas nepades ? 2. ar ta kronsteiniuka pagal ideja eitu su ranka pasukti ir perjungti pavara rankiniu budu ? ir ar jus galejo tiek per nakti uzkirmyti, kad nebeina prasukti, net panaudojus jega? 3. kas galejo nutikti greiciu dezeje, kad neina perjungti pavaru ? P.S. anksciau budavo pavaru perjungimas toks sunkokas, bet kaltinau purva priejusi I pavaru trosa, bet preita savaite pradejo pavaru perjungimo metu is pradziu kaip uzstrigti (galvojau, kad troselio atsiserpetojimai maiso laisvai judeti), o pajudinus 1cm judedavo laisvai (pasikartosiu, kad anksciau visam perjungimo diapazone budavo sunkokai).