Man atrodo yra itrukimas. zalia rodykle pazymejau. "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:ic5d1r$25p$1@trimpas.omnitel.net... > siryt sedo feja I savo renault clio 96`, uzsivede, norejo pajudeti, bet > pavaru rycagas buvo uzstriges... tai su dviem rankom pabande ir pyst > pavaros > nebesijungineja, o rycagas traukinejasi pirmyn-atgal ... na issiardziau > viska prie rycago ir radau issikabinusi obuoliuka (vaizdas > nuotraukojeCIMG0582a.JPG) ... istacius obuoliuka pavaros kaip ikaltos ... > nei pirmyn nei atgal ... nu ok einu po kapotu (vaizdas nuotraukoje > CIMG0583.JPG) ... susirandu kita gala ... bandau perjungti su ranka tai > nei > is vietos irgi (siaip nzn gal rankos jegos tam ir neuztenka :/ ) galvoju > reikia istraukti ta kronsteiniuka pavaizduota pastarojoje nuotraukoje ... > atsuku varzta ... istraukti neina ... kiek bandziau atlupti tai nepavyko > (gal jis ten ant shlicu prikepes ? ) ... > > tai dabar klausimai: > > 1. is pradziu galvojau, kad trosas nutrukes, bet kaip matosi pirmoje > nuotraukoje tas "trosas" is pradziu eina kaip metalinis strypas ... gale > irgi gabaliukas tokio islenda ... tai kazkaip manau per viduri nebus > paprastas trosas, kuris nutruko, o toki strypa nulauzti be sansu manau ... > tad kaip galvojat ar teisingai manau, kad troso keitimas nepades ? > > 2. ar ta kronsteiniuka pagal ideja eitu su ranka pasukti ir perjungti > pavara > rankiniu budu ? ir ar jus galejo tiek per nakti uzkirmyti, kad nebeina > prasukti, net panaudojus jega? > > 3. kas galejo nutikti greiciu dezeje, kad neina perjungti pavaru ? > > P.S. anksciau budavo pavaru perjungimas toks sunkokas, bet kaltinau purva > priejusi I pavaru trosa, bet preita savaite pradejo pavaru perjungimo metu > is pradziu kaip uzstrigti (galvojau, kad troselio atsiserpetojimai maiso > laisvai judeti), o pajudinus 1cm judedavo laisvai (pasikartosiu, kad > anksciau visam perjungimo diapazone budavo sunkokai). >