tuscia diskusija. "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:j6hufd$bpj$1@trimpas.omnitel.net... > Tai jei fura nesirikiuos i 2 juosta, tai ir gaus uzkisima. Kaip tu > isivaizduoji kitaip ta > yvaziavimo situacija? > > "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message > news:j6gvi1$mv4$1@trimpas.omnitel.net... >> Matai, fura persirikiuoja tik ten, kur tu jai gali uzkist ir furistas >> liks kaltas su kruva is to sekanciu problemu. O siaip tai 99,9% furistu >> "dejo deda ir des visas pastangas ant tavo problemu". >> >> >> >> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >> news:j6fas2$6tc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Matai, fura, ne taip kaip tu, kuriam per sunku, fura persirikiuoja. >>> Is kitos puses, koks blondines reikalas, kad koks kieno reikalas kas tau >>> sunku. >>> >>> >>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>> news:j6eves$nl2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Koks kieno reikalas kas man sunku kas ne? Butu pasinaudojusi greitejimo >>>> juosta, nebutu problemos. >>>> Galejo boba shokt po fura, nekiltu klausimu kas kam sunku. >>>> >>>> >>>> >>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>> news:j6etfm$kai$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai ka ir sakau, ar sunku persirikiuot i tuscia 2 juosta? >>>>> >>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>>>> news:j6e8ld$ihv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tas procesas matosi pries Neries tilta, nes ten isvis nera greitejimo >>>>>> juostos uzvaziuojant ant jo. Jei kasnors naglai uzkisha ir nemina per >>>>>> pedala, furai sustot pasidaro labai sudetinga ir toj vietoj yra buve >>>>>> labai skaudziu avariju. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>> news:j6e7db$gj6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Normaliam uzsienyje, o dabar jau labai labai daznai ir pas mus, >>>>>>> jeigu yra ysiliejimas >>>>>>> y 2 juostu viena kryptimi kelia, persirikiuojama i 2 juosta, >>>>>>> paliekant vietos ivaziuoti. >>>>>>> Ir nematau cia jokiu parkiu. Matosi rolike, kad 2 juosta tuscia. Nei >>>>>>> vienam nereiketu stabdziu >>>>>>> spaudyt. Visas sitas procesas labai gerai matosi vaziuojant link >>>>>>> megos pries neries tylta. >>>>>>> Furos, kaip taisykle persirikiuoja, nes ten ysigazuot nera daug >>>>>>> vietos. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>> news:j6e5o0$e5n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tai kad buduliai tai tie, kurie kaip filmuotojas, o tie, kurie >>>>>>>> pasakė: - negalėjo pristabdyt, anaiptol ne buduliai. >>>>>>>> Kaip čia reik mąstyt, kad tokį pasakymą suprasti, jog jie važinėja >>>>>>>> kaip ta blondinė, o ne, kad jie važinėja stengdamiesi išvengti >>>>>>>> avarinių situacijų, net jei ir jiems pagrindinis.... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:j6c1am$338$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu dabar tokia mada, kiekvienas piderastas lysdamas bile kur ir >>>>>>>>> bilekaip >>>>>>>>> kaltina kitus kulturos stoka. >>>>>>>>> Tiesa pasakius perskaites traipsnio komentarus pasibaisejau keik >>>>>>>>> buduliu >>>>>>>>> vazineja (vazines) taip pat kaip ta blondine. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "klausimas" <belekas@buvo.vakar> wrote in message >>>>>>>>> news:j6c0qf$2b0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>o tai tiem kurie isvaziuoja is greitejimo juostos v padlu koja nuo >>>>>>>>>>gazo >>>>>>>>>>nuimt? kad prisitaikyt prie kitu vaziavimo intensyvumo? ar cia tie >>>>>>>>>>kurie >>>>>>>>>>tiesiai vaziuoja turi taikytis prie tu kurie "bando" isiliet i >>>>>>>>>>srauta? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message >>>>>>>>>> news:j6bv2c$vdr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> bet tai kur suka, antra juosta laisva, pasitraukt ir ilesti >>>>>>>>>>> ivazhiuojanti >>>>>>>>>>> jam f padlu, geriau pazhais tada blinda... >>>>>>>>>>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j6buqe$v1v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> http://ikrauk.15min.lt/fotopolicija/47171 >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >