Nu nereikia cia tos vokietijos, ten irgi yra savu durniu. Nevazineju as kasdien greitkeliais, bet kai vaziuoju didzioji dauguma pasitraukia i ta antra juosta. Tikrai siuo atzvilgiu (skirtingai nei vaziavimo antra juosta ir nematymu kas darosi uz nugaros - su 2 juosta tai problemu iki kaklo) viskas ganetinai gerai. Bent jau as susidariau tokia nuomone, gal tie kurie dirba uz barankos kasdienybej mato kiek kitoki vaizda. "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> parašė naujienų news:j6kgbl$h8i$1@trimpas.omnitel.net... > Taip, visi vaziuojantys pagrindiniu keliu turetu persirikiuoti i 2 juosta. > Ir nera skirtumo ar kaip tu yvaziuosi, vis tiek reikia vietos masinai. > Galima pagalvoti, kad rolike, jeigu blondine butu vaziavusi 30 metru > toliau greitejimo juosta, tai tas filmuotojas butu ka nors kitaip dares, > nei spaudes pyptuka. Na ir butu abu salia vaziave. Ir ka toliau daryt, kai > juosta > baigiasi? > Pvz. vokietijoj. Nevaziuoja nieks 2 juosta, jei 1 tuscia. Tik pamato ka > nors is > tolo, kuriam reikes is greitejimo juostos yvaziuot, iskart daro vieta ir > rikiuojasi i > 2 juosta. > Pas mus ble, tycia salia vaziuos ir spaus pypuka, tipo teisus as. > Tavo pasaka primena teisu, bet negyva pestyjy. > > > "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message > news:j6k61v$30c$1@trimpas.omnitel.net... >> Imant konkretu pvz del tilto per Neri. Lyginti su sita situacijan >> negalima nes uzkylant nuo paneriu gatves isvis nera greitejimo juostos, >> taigi masinos isvaziuodamos i pagrindini kelia ten pradeda juodet is >> vietos, kas itakoja ilga ju greitejimo laika ir dideli greiciu skirtuma >> tarp automobilio isvaziavusio i pagrindini kelia ir tar to kuris juo >> atvaziuoja. Ivertindami tai, plius turedami galvoje, kad jie vaziuoja >> pakankamai stacia nuokalne, sunkiuju transporto priemoniu vairuotojai >> kartais stengiasi persirikiuot i antra eismo juosta tam, kad is salutinio >> kelio isvaziuojantis vairuotojas neivertines saugaus atstumo nesukeltu >> tokios avarines situacijos, kurios sunkiasvoro transporto vairuotuojas >> nesugebetu iveikti nesukeldamas eismo ivykio. Tos vietos esminis >> skirtumas klausime "kas kaltas" yra tas, kad neesant greitejimo juostai, >> tranporto priemone isvaziuodama is salutinio kelio i pagrini isikerta >> mazu greiciu, iskarto uzima pirma vaziuojamosios dalies juosta, taigi >> didziausia susidurimo tikimybe yra pagrindiniu keliu vaziuojancios >> transporto priemones smugis i ivaziavusios tr.pr. galine dali. Kas >> praktikoje dazniausiai laikoma atsitrenkusiojo i prisais vaziuojancios >> transporto priemones galine dali kalte. Tuo tarpu tose sankryzose kuriose >> yra irengtos greitejimo juostos, is salutinio kelio i pagrini >> ivaziuojancios transporto priemones pasiekia greiti kuris yra salyginai >> artimas vaziuojanciu pagrindiniu keliu greiciui. Tai daznai leidzia >> isvengti avarijos net it susikloscius pakankamai sudetingai situacijai. >> Be to, vaziuodamos greitejimo juosta pagal visas taisykles, transporto >> priemones ivaziuoja i pagrindini kelia ne staigiu manevru, o per tam >> tikra laika, tai leidzia kitiems eismo dalyviams uzimti saugesne pozicija >> kelyje. O jei ikertancioji transporto priemone manevro metu kontaktuoja >> su transporto priemone vaziuojancia pagrindiniu keliu, jos vairuotojas >> laikomas kaltu, nes keisdamas eismo juosta, isvaziuodamas i pagrindini >> kelia neisitikino manevro saugumu. Nebent susidurimas ivyktu jau pilnai >> ivaziavus i pagrindini kelia ir is paskos vaziuojanti transporto priemone >> atsitrenktu i priesais vaziuojancos galine dali, kas praktikoj pasitaiko >> retai, nes minetu dvieju transporto priemoniu greiciai buna salyginai >> panasus. >> Kalban apie konkrecia situacija, kas galejo atspeti kad i pagrindini >> kelia ikertantis automobilis vaziuos ne i greitejmo juosta kaip privalo >> daryti, o iskarto ikirs i pirma pagrindinio kelio juosta? Jei >> "operatorius" nebutu pristabdes, ikertantis automobilis butu galine >> kairio shono dalimi kliudes priekinini desini pagrindiniu keliu >> vaziuojanciojio kampa ir beabejo butu kaltas del tokios avarijos. >> >> Vadovaujantis gerb. LabaiNespauda nuomone, visi vaziuojantys pagrindiniu >> keliu pries sankryzas su greitejimo juostomis turetu persirikiuoti i >> antra juosta, nes galbut kazkas nesinaudos greitejimo juosta. Man >> asmeniskai atrodo daug pavojingiau kai automobiliai be priezasties is >> pirmos juostos rikiuojasi i antra. >> >> >> >> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message >> news:j6k0ra$qhc$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kodel, gal kas pakeis savo nuomone. o jei sakai kad tuscia diskusija tai >>> ir dauguma kitu tokios >>> >>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>> news:j6jf1v$tff$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tuscia diskusija. >>>> >>>> >>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>> news:j6hufd$bpj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai jei fura nesirikiuos i 2 juosta, tai ir gaus uzkisima. Kaip tu >>>>> isivaizduoji kitaip ta >>>>> yvaziavimo situacija? >>>>> >>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>>>> news:j6gvi1$mv4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Matai, fura persirikiuoja tik ten, kur tu jai gali uzkist ir furistas >>>>>> liks kaltas su kruva is to sekanciu problemu. O siaip tai 99,9% >>>>>> furistu "dejo deda ir des visas pastangas ant tavo problemu". >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>> news:j6fas2$6tc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Matai, fura, ne taip kaip tu, kuriam per sunku, fura persirikiuoja. >>>>>>> Is kitos puses, koks blondines reikalas, kad koks kieno reikalas kas >>>>>>> tau sunku. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>>>>>> news:j6eves$nl2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Koks kieno reikalas kas man sunku kas ne? Butu pasinaudojusi >>>>>>>> greitejimo juosta, nebutu problemos. >>>>>>>> Galejo boba shokt po fura, nekiltu klausimu kas kam sunku. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>>>> news:j6etfm$kai$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tai ka ir sakau, ar sunku persirikiuot i tuscia 2 juosta? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>>>>>>>> news:j6e8ld$ihv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tas procesas matosi pries Neries tilta, nes ten isvis nera >>>>>>>>>> greitejimo juostos uzvaziuojant ant jo. Jei kasnors naglai >>>>>>>>>> uzkisha ir nemina per pedala, furai sustot pasidaro labai >>>>>>>>>> sudetinga ir toj vietoj yra buve labai skaudziu avariju. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:j6e7db$gj6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Normaliam uzsienyje, o dabar jau labai labai daznai ir pas mus, >>>>>>>>>>> jeigu yra ysiliejimas >>>>>>>>>>> y 2 juostu viena kryptimi kelia, persirikiuojama i 2 juosta, >>>>>>>>>>> paliekant vietos ivaziuoti. >>>>>>>>>>> Ir nematau cia jokiu parkiu. Matosi rolike, kad 2 juosta tuscia. >>>>>>>>>>> Nei vienam nereiketu stabdziu >>>>>>>>>>> spaudyt. Visas sitas procesas labai gerai matosi vaziuojant link >>>>>>>>>>> megos pries neries tylta. >>>>>>>>>>> Furos, kaip taisykle persirikiuoja, nes ten ysigazuot nera daug >>>>>>>>>>> vietos. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j6e5o0$e5n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> tai kad buduliai tai tie, kurie kaip filmuotojas, o tie, kurie >>>>>>>>>>>> pasakė: - negalėjo pristabdyt, anaiptol ne buduliai. >>>>>>>>>>>> Kaip čia reik mąstyt, kad tokį pasakymą suprasti, jog jie >>>>>>>>>>>> važinėja kaip ta blondinė, o ne, kad jie važinėja stengdamiesi >>>>>>>>>>>> išvengti avarinių situacijų, net jei ir jiems pagrindinis.... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j6c1am$338$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nu dabar tokia mada, kiekvienas piderastas lysdamas bile kur >>>>>>>>>>>>> ir bilekaip >>>>>>>>>>>>> kaltina kitus kulturos stoka. >>>>>>>>>>>>> Tiesa pasakius perskaites traipsnio komentarus pasibaisejau >>>>>>>>>>>>> keik buduliu >>>>>>>>>>>>> vazineja (vazines) taip pat kaip ta blondine. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "klausimas" <belekas@buvo.vakar> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j6c0qf$2b0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>o tai tiem kurie isvaziuoja is greitejimo juostos v padlu koja >>>>>>>>>>>>>>nuo gazo >>>>>>>>>>>>>>nuimt? kad prisitaikyt prie kitu vaziavimo intensyvumo? ar cia >>>>>>>>>>>>>>tie kurie >>>>>>>>>>>>>>tiesiai vaziuoja turi taikytis prie tu kurie "bando" isiliet i >>>>>>>>>>>>>>srauta? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:j6bv2c$vdr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> bet tai kur suka, antra juosta laisva, pasitraukt ir ilesti >>>>>>>>>>>>>>> ivazhiuojanti >>>>>>>>>>>>>>> jam f padlu, geriau pazhais tada blinda... >>>>>>>>>>>>>>> "Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:j6buqe$v1v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> http://ikrauk.15min.lt/fotopolicija/47171 >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >