nu davai, parasyk "Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message news:ji53ql$u35$1@trimpas.omnitel.net... > Tai, kad vairuotojas mato kazkur nupiesta stop linija ir gali pagalvoti, > kad ta stop linija susijusi su duotuoju sviesoforu, nesuteikia jam teises > vaziuoti per reguliuojama pesciuju pereja degant draudziamam sviesoforo > signalui. > Siulau parasyt uzklausima I Lietuvos keliu policijos tarnyba > [lkpt@policija.lt] ir galima bus baigt visa fleima. Bent jau man I > klausima apie ziedus jie atasake per 5 d.d. > > "Signalizacija" wrote in message news:ji505f$p1b$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai vairuotojas aklas ir pasukes galva nemato stop linijos. > > "Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message > news:ji4se5$k4h$1@trimpas.omnitel.net... >> Lozh, pizdiozh I provokacija. >> >> 166 - Vairuotojui, ivaziavusiam i vaziuojamuju daliu sankirta pagal >> leidziamaji sviesoforo signala, leidziama vaziuoti numatyta kryptimi, kad >> ir koks butu sviesoforo signalas isvaziuojant is sankryzos. Taciau jeigu >> sankryzoje pries pakeliui esancius sviesoforus yra "Stop" linija (kelio >> zenklas "Stop" linija"), vairuotojas turi paisyti kiekvieno sviesoforo >> signalo. >> >> Kadangi duotoj situacijoj I sankryza ivazinejama be sviesoforo signalo, >> vadovautis 166 negalima , o privaloma vadovautis : >> >> 169 - Esant draudziamajam sviesoforo ar reguliuotojo signalui, >> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries >> sviesofora, kertama vaziuojamaja dali, pesciuju pereja taip, kad >> nekliudytu transporto ir pesciuju eismui. >> >> >> >> "Jonas Sergejenka" wrote in message >> news:ji30js$6fl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Zodziu, daug pasisakiusiu, nezinau, ar kas tiksliai atsake, bet ir as >> parasysiu: >> konkreciu atveju C automobilis praleidzia pesciuosius, ir vaziuoja >> toliau, >> nelaukdamas zalio signalo. >> Viskas VISADA susiveda i labai paprasta dalyka - STOP linija/zenklas. Jei >> ant sviesoforo kabo STOP zenklas - reaguoji i sviesofora. Jei nekaba - >> nereaguoji. >> >> Tarkim, Kaune nuo parodo nusileidus, kur laisve kerta - ten ant kiekvieno >> sviesoforo bent jau anksciau budavo "STOP linija" zenklas kabantis - >> reiskia, jei nuo kalno dar spejai i sankryza ilekti, bet jau prie >> isvaziavimo (prie perejos) visgi vel turi sustoti prie to STOP linija >> zenklo. >> Lygiai tas pats isvaziuojantiems is Raudonojo kryziaus puses - jiems i >> desine berods galima (zalia sekcija?), taciau jie savo kelyje prie to >> sviesoforo turi pamatyti stop linija zenkliuka, ir prie jo laukti. >> >> (nupiesta stop linija, jei matosi, turi toki pat poveiki, kaip tas baltas >> STOP zenkliukas, tiesiog siais laikais jau labiau ta zenkliuka kabina, >> neapsiriboja vien tik linijos nupiesimu) >> >> J. >> >> "Kaksht" wrote in message news:jhtkqn$8fc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, yra tokia gyvenimiska situacija (attach). Dvi gatves (ne >> teritorija >> salia kelio a.k.a. kiemas) ir T formos sankryza. Sviesoforas ties pereja >> ir >> stop linijos atitinkamose vietose pagrindineje gatveje. Dabar klausimas >> man >> toks jei as esu C automobilyje ir noriu sukti i desine, kai dega raudonas >> sviesoforo signalas pagrindine gatve vaziuojancioms transporto priemonems >> (zalia pestiesiems per pereja einantiems), kaip man reikia pagal KET >> daryti, >> ar praleisti pesciuosius ir vaizuoti, ar laukti kol zalia bus pusiau >> isukus >> i sankryza? >