Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-02-23 19:39:04
nu davai, parasyk

"Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message news:ji53ql$u35$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, kad vairuotojas mato kazkur nupiesta stop linija ir gali pagalvoti, 
> kad ta stop linija susijusi su duotuoju sviesoforu, nesuteikia jam teises 
> vaziuoti per reguliuojama pesciuju pereja degant draudziamam sviesoforo 
> signalui.
> Siulau parasyt uzklausima I Lietuvos keliu policijos tarnyba 
> [lkpt@policija.lt] ir galima bus baigt visa fleima. Bent jau man I 
> klausima apie ziedus jie atasake per 5 d.d.
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:ji505f$p1b$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai vairuotojas aklas ir pasukes galva nemato stop linijos.
>
> "Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message 
> news:ji4se5$k4h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Lozh, pizdiozh I provokacija.
>>
>> 166 - Vairuotojui, ivaziavusiam i vaziuojamuju daliu sankirta pagal 
>> leidziamaji sviesoforo signala, leidziama vaziuoti numatyta kryptimi, kad 
>> ir koks butu sviesoforo signalas isvaziuojant is sankryzos. Taciau jeigu 
>> sankryzoje pries pakeliui esancius sviesoforus yra "Stop" linija (kelio 
>> zenklas "Stop" linija"), vairuotojas turi paisyti kiekvieno sviesoforo 
>> signalo.
>>
>> Kadangi duotoj situacijoj I sankryza ivazinejama be sviesoforo signalo, 
>> vadovautis 166 negalima , o privaloma vadovautis :
>>
>> 169 - Esant draudziamajam sviesoforo ar reguliuotojo signalui, 
>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries 
>> sviesofora, kertama vaziuojamaja dali, pesciuju pereja taip, kad 
>> nekliudytu transporto ir pesciuju eismui.
>>
>>
>>
>> "Jonas Sergejenka"  wrote in message 
>> news:ji30js$6fl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Zodziu, daug pasisakiusiu, nezinau, ar kas tiksliai atsake, bet ir as
>> parasysiu:
>> konkreciu atveju C automobilis praleidzia pesciuosius, ir vaziuoja 
>> toliau,
>> nelaukdamas zalio signalo.
>> Viskas VISADA susiveda i labai paprasta dalyka - STOP linija/zenklas. Jei
>> ant sviesoforo kabo STOP zenklas - reaguoji i sviesofora. Jei nekaba -
>> nereaguoji.
>>
>> Tarkim, Kaune nuo parodo nusileidus, kur laisve kerta - ten ant kiekvieno
>> sviesoforo bent jau anksciau budavo "STOP linija" zenklas kabantis -
>> reiskia, jei nuo kalno dar spejai i sankryza ilekti, bet jau prie
>> isvaziavimo (prie perejos) visgi vel turi sustoti prie to STOP linija
>> zenklo.
>> Lygiai tas pats isvaziuojantiems is Raudonojo kryziaus puses - jiems i
>> desine berods galima (zalia sekcija?), taciau jie savo kelyje prie to
>> sviesoforo turi pamatyti stop linija zenkliuka, ir prie jo laukti.
>>
>> (nupiesta stop linija, jei matosi, turi toki pat poveiki, kaip tas baltas
>> STOP zenkliukas, tiesiog siais laikais jau labiau ta zenkliuka kabina,
>> neapsiriboja vien tik linijos nupiesimu)
>>
>> J.
>>
>> "Kaksht"  wrote in message news:jhtkqn$8fc$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Sveiki, yra tokia gyvenimiska situacija (attach). Dvi gatves (ne 
>> teritorija
>> salia kelio a.k.a. kiemas) ir T formos sankryza. Sviesoforas ties pereja 
>> ir
>> stop linijos atitinkamose vietose pagrindineje gatveje. Dabar klausimas 
>> man
>> toks jei as esu C automobilyje ir noriu sukti i desine, kai dega raudonas
>> sviesoforo signalas pagrindine gatve vaziuojancioms transporto priemonems
>> (zalia pestiesiems per pereja einantiems), kaip man reikia pagal KET 
>> daryti,
>> ar praleisti pesciuosius ir vaizuoti, ar laukti kol zalia bus pusiau 
>> isukus
>> i sankryza?
>