pats turbut gerai gerei vakar. N variantu yra galimu, netgi jeigu vaziuoji ish paskos ir priekyje chronius mina stabdzius iki dugno ir i varai jam i shikna, arba prieki uzkisha rikiuodamasis ish pirmos i antra arba daro posuki neijunges posukio ijungia tik po avarijos ir t.t. "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:jjcejr$amk$1@trimpas.omnitel.net... > vakar gerai ikalei ar siaip galva neveikia? > > ka reiskia "o jei ans nebutu priesh eisma vaziaves "? > tipo vaziuoja savo juosta ir ivaziuoja kazkam i prieki? > ar vaziuoja savo juosta ir ivaziuoja kazkam i sikna? > > cia kurioje vietoje yra klausimai? > > > VNO > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jjcdvu$9s6$1@trimpas.omnitel.net... >>o jei ans nebutu priesh eisma vaziaves kaip tada ? >> be to kaip tirti gali jei nera abieju vairuotoju parodymu ? >> >> "Greblius" <someone@microsoft.com> wrote in message >> news:jjcdkq$9dl$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu tai, kad pries eisma vaziavo neuztenka tau? :) O siaip lietuvoj >>> diplomatiniai dazniausiai kalti buna ;) >>> >>> "Veikejas" wrote in message news:jjcd33$8kl$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> http://www.delfi.lt/news/daily/crime/rusijos-ambasados-automobilis-vaziuodamas-pries-eisma-teskesi-i-autobusa.d?id=56476783 >>> >>> Man tai labai idomu pasidare, kaip tokiose situacijose nustatomas >>> kaltininkas avarijos, jei net girtumo tikrinti negalima, del tos >>> nelieciamybes a? >>> Taip isheina kaltu nera ??? Tai draudimas niekam nieko ir nekompensuoja >>> ??? >>> Kaip cia yr ? >>> >> >>